Pissed off

«I og med at jeg fikk en del mail om dette innlegget, så sletter jeg det… ikke fordi jeg ikke står for det som er skrevet, men i respekt av den det er skrevet om, så slettet jeg det. Også kommentarer direkte til episoden i innlegget.» 21.07.2009.

Ellers har jeg laget to nye smykker i dag. ble veldig fornøyd med dem. Noen som vil se flere smykker? klikk inn på www.pearlsjustforgirls.tk

Har dere hatt en fin mandag?

Forresten, var nettopp inne på http://ipublish.no fremsiden, for å skumme gjennom for å se om det er noen blogger der jeg har veldig lyst til å lese. Noe jeg pleier å gjøre, og er innom nye, anbefalte, kjendiser, den «alle» og topplisten (populære). Jammen står ikke min blogg som nr 46 på topp-listen. Jeg er vel en av de som er minst opptatt av å havne på topp-listen. Men takk likevel folkens, dere som leser bloggen min og kommenterer. Selv om jeg ikke er så opptatt av det, var det litt kjekt likevel!

Dette innlegget ble publisert i Bloggen, Hobby. Bokmerk permalenken.

6 svar til Pissed off

  1. Anonym sier:

    Vært en bra dag for min del :DVært en bra dag for min del😀

  2. Anonym sier:

    Gratulerer med å komme på topp-listen da, det er jo litt tøft :):)Gratulerer med å komme på topp-listen da, det er jo litt tøft :):)

  3. @Elisabeth: goody

    @Grace Isabell: Så fint da;)

    @Jeanette: tusen takk;)@Elisabeth: goody

    @Grace Isabell: Så fint da;)

    @Jeanette: tusen takk;)

  4. Hehe🙂 Jeg har ihvertfall forsvunnet bigtime fra den listen med en hiiimla slapp periode :PHehe🙂 Jeg har ihvertfall forsvunnet bigtime fra den listen med en hiiimla slapp periode😛

  5. @Henriette: hehe, jeg fikk sjokk over at jeg var på listen jeg.@Henriette: hehe, jeg fikk sjokk over at jeg var på listen jeg.

Please reply

