Ny header

Og nye farger på bloggen… kommer nytt blogginnlegg snart..må bare bli litt bedre i håndledd og få litt mer inspirasjon;) men takk for kjempekoselige mailer til dere som har sendt meg mailer;)

Dette innlegget ble publisert i Bloggen. Bokmerk permalenken.

6 svar til Ny header

  1. Så kjekt med nytt design!😀 Håper håndleddet ditt blir bedre snart.Så kjekt med nytt design!😀 Håper håndleddet ditt blir bedre snart.

  2. Kjempefint design da🙂 God bedring med håndleddeneKjempefint design da🙂 God bedring med håndleddene

  3. Anonym sier:

    Liker både headeren og de nye fargene kjempegodt🙂 Håper du får både inspirasjon og skriveklare håndledd snart😉 :)Liker både headeren og de nye fargene kjempegodt🙂 Håper du får både inspirasjon og skriveklare håndledd snart😉🙂

  4. Anonym sier:

    Kjempe fin header! Passet veldig godt til høsten :)Kjempe fin header! Passet veldig godt til høsten🙂

  5. SV: Jeg var veldig lettet i går ja🙂
    Kjempe fin header du har fått deg søta. Den likte jeg kjempe godt :DSV: Jeg var veldig lettet i går ja🙂
    Kjempe fin header du har fått deg søta. Den likte jeg kjempe godt😀

  6. @Theri: takker og neier du;)

    @Linn Marie: tusen takk!

    @Anne-Birthe: tusen takk snuppa, og takk for at du tok bildene.. eg og;)

    @Jeanette: tusen takk;)

    @kari: det skjønner jeg veldig godt. tusen takk!!@Theri: takker og neier du;)

    @Linn Marie: tusen takk!

    @Anne-Birthe: tusen takk snuppa, og takk for at du tok bildene.. eg og;)

    @Jeanette: tusen takk;)

    @kari: det skjønner jeg veldig godt. tusen takk!!

Please reply

