Den andre siden…

Meningen var at i kveld skulle mamma på Lisa Williams i Grieghallen sammen med noen venninner, men siden mamma har fått den helsikkens forkjølelsen jeg har slitt med så er hun så dårlig at hun ikke orker. Hun spurte da meg om jeg ville ha hennes billett til å se den fantastiske Lisa Williams i kveld. Jeg har jo hatt lyst hele tiden, men hadde ikke penger da mamma og hennes venninner kjøpte billetter. Nå skal jeg likevel og jeg gleder meg kjempemasse til å se denne damen live. Jeg har sett henne en del om torsdagene på FEM, hun er virkelig unik. Jeg har egentlig alltid vært litt interresert i om det finnes noe på den andre siden, om det er noe liv etter vi dør. Hvem vet, mange synes det er tull, men jeg synes egentlig ikke det, men er litt skeptisk selv om jeg er fascinert over det. Blir spennende i kveld i allefall. Skal skrive om opplevelsen etterpå. Blir spennende å se hvem i salen som blir trukket ut og får sine beskjeder fra andre siden, jeg har jo like stor kjangs til det som de andre i salen.

Har du hørt om Lisa Williams?

Ellers tidligere i dag har jeg vært en to timers tur med hunden min og den vi passer, er herlig å bare ta en tur i fjellet og la tankene vandre litt. Har ferie denne uken og det er veldig deilig. Har dessuten forsømt min kjære hund for tiden siden jeg har en del øvinger til High School Musical og spiller i Aladdin, da er det nesten rett hjem og snu noen dager og får bare kost litt med henne på kvelden, men ingen av de ut på tur og leke stundene for tiden. Så er greit å ta det litt igjen nå.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hund, Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

4 svar til Den andre siden…

  1. Grattis med ny blogg søta❤ Så fin den er❤

  2. Anne-Birthe sier:

    Så fin bloggen din har blitt på wordpress! Og gleder meg til å høre om Lisa Williams!

  3. Terese sier:

    Så kjekt du og har flytta bloggen din då. Sjøl om det ser ut som om det er ei stund sida. henger som oftast litt etter eg. Digga Lisa Williams! Ho er rå🙂

  4. Veronica S sier:

    @Kari: tusen takk<3
    @Anne-Birthe: takker og neier.. hehe, hun var rå.
    @Terese: skiftet til den i forgårs faktisk, så du henger ikke langt bak. Lisa var helt unik.

Please reply

