The End is just the beginning!

Det har vært en rimelig sporty uke for meg får en si. Søndag fikk vi hundebesøk av Tinka, «Tante» Kari sin hund. «Tante» Kari reiste nemlig til syden på lørdag og søndag fikk vi ene hunden hennes levert, for henne skulle vi passe denne uken. Så siden mandag har jeg da på min skritteller rundet godt over 10 000 skritt hver dag. Siden mandag har jeg gått tilsammen 100 682. Fra mandag til Fredag har jeg fått gjennomsnittlig 20 136,4 skritt hver dag. Ikke minst så inni her har jeg gått opp og ned de 59 trappetrinnene til huset mitt minst 4 ganger for dagen. Synes jeg har vært rimelig sporty, men det har ikke vært så vanskelig da. Solen har skint i Bergen hele uken og jeg har hatt ferie uke, så tur med Tinka og min egen Lexie i skog og mark har vært en fryd. Så det er så og si det uken min har gått til. Innimellom har jeg vært på sang øving på High School Musical også.

Fredagen min gikk til Aladdin forestilling, siste helgen med den gjengen. Forestillingen gikk ganske greit, eller okay vi fikk så latterkikk bak kulissene i går at latteren satt løst hele bussturen hjem igjen. Var en del ting som ble litt feil på scenen så vi måtte improvisere litt, noe vi selv mener vi gjorde med GLANS! Ingen merket at det ikke skulle være sånn som et ble. Herlig stemning var det i hvertfall.

I dag har det også vært Aladdin forestilling. Nest siste forestilling, litt trist synes jeg. Forestillingen gikk kjempebra, dansen til meg og Hanna satt som et skudd og ikke hang jeg fast på vei inn i Bollywood dansen heller (noe jeg har gjort 2 ganger nå). Etter Aladdin bar det avsted på FORUM Scene for High School Musical. Vår kjære regissør fra London, Bernhard Sharpe har kommet og nå går det virkelig i engelsk for øvingene. Jeg var litt nervøs for vi øvde på «Status Quo» scenen i dag, den scenen jeg og de to andre Marthaene har solo i. Vi skal jo som Martha i filmen stå på et bord og synge «Look at me and what do you see?…» osv. Nå begynner det å skje noe og det er spennende.

Denne kvelden har jeg sittet benket foran TV skjermen sammen med mamma klokken 19:30, for premieren på Skal Vi Danse. I år MÅ jeg prøve å få med meg alle episodene, selv om jeg kommer til å slite med det når vi begynner med High School forestillingene. Maria Haukaas Mittet (Maria Haukaas Storeng) er jo en av deltakerne og henne skal jeg virkelig stemme frem. FY så flink hun var i dag og jeg ble så glad da hun og Asmund Grindaker danset de andre ned i danseskoene med en glitrende Cha Cha Cha. Til og med Tor Fløysvik ble imponert og da er det bra gjort. Maria er og blir et stort forbilde for meg, utstrålingen hennes og sangstemmen hennes er noe jeg gjerne kan få arve. Jeg har jo også synes ganske lenge at Asmund Grindaker er ganske skjønn da, tenk å få danse med HAM! Heldige Maria.

I morgen er det siste Aladdin forestilling for denne gang. Blir trist å være borte fra den gjengen til November da forestillingen skal flyttes fra Fyllingsdalen Nye Teater til Forum, men heldigvis er noen av dem med i High School Musical også da. Det er i allefall en ganske tett High School Musical øve-uke foran meg nå, denne tiden blir spennende for det er en krevende musikal.

Noen av dere som skal se High School Musical i Forum i Oktober?
Hvem heier dere på i Skal Vi Danse i år?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hund, Hverdagsmas, Teaterskolen og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til The End is just the beginning!

  1. Sv; Ja, det samme syntes jeg🙂

  2. im a bird sier:

    skulle øsnke jeg rakk å se skal vi danse i går. men går kanskje på reprise i dag? Jeg heier nok på åsleik engmark!

  3. Tonje sier:

    Kanskje jeg rettogslett må gjøre det🙂

  4. Anne-Birthe sier:

    Hadde jeg kunnet skulle jeg mer enn gjerne kommet til Forum for å se både High School Musical og Aladdin, og det høres så kjekt ut! Er så glad for at du får drive med dette.

  5. Lilli sier:

    Fikk ikke med meg skal vi danse på lørdag jeg,så vet ikke hvem jeg kommer til å heie på enda🙂

  6. Karoline sier:

    Herre min så flink du er til å trene vennen!
    Heier på Maria🙂

  7. Veronica S sier:

    @Melissa Marie: hehe;)

    @im a bird: Det går reprise om søndagene. Jeg liker faktisk ikke ham, hehe;) Men alle har hver sin smak.

    @Tonje: Ja, kanskje det.

    @Anne-Birthe: Du altså, du er bare skjønn! Takk

    @Lilli: hei på Maria;) hehe.

    @Karoline: Haha, takk. GOOD, det er rett valg vennen;)

Please reply

