På Scenen…

Som dere vet så er jeg en sinnsykt fan av musikaler og teater. Jeg er så fascinert over denne scenekunsten at jeg har ikke ord, det er så utrolig kjekt at jeg har fått kjangsen til å være med i dette selv. Gleder meg til vi har premiere på High School Musical 2 Oktober, blir spennende! For dem som bor i Bergen og skal se musikalen på FORUM Scene og vil se når jeg spiller Martha Cox, da kan dere bestille billetter på Billettservice til 2 Oktober klokken 17:30 eller til 9 Oktober klokken 14:00. Det kommer flere datoer etterhvert, vi har bare ikke fått alle spilledatoene vi skal spille våre roller helt enda. Vi er nemlig 3 Marthaer som skal dele forestillingene mellom oss.

I tillegg til at jeg spiller i denne musikalen så er jeg fortsatt like freak når det gjelder at jeg vil se musikaler og forestillinger. De tre som ligger lengst opp på listen min å se nå er Min FamilieDNS, den har jeg allerede bestillt billetter til og skal se den med mamma. Oppdaget faktisk NÅ at den varer i hele 3 timer, så er kjempespent på denne forestillingen. Så neste forestilling jeg vil se og sikkert snart på kjøpe billetter til er La Cauge aux FollesDNS med en av mine favoritt skuespillere Bjarte Hjelmeland i rolle. Så etter der står The ProducersOslo Nye Teater. Det betyr Oslo tur, som egentlig vi er en venninnegjeng som skal å se om ting går etter planen, så skal jeg rett til Dublin – Irland fra Oslo. Der får jeg sett to av mine favorittskuespillere i rolle. Ja, jeg har en del favorittskuespillere. Tro det eller ei, men Norge har en hel del flotte musikal skuespillere.

Er dere glad i Musikaler? Skal dere på noe forestillinger i nærmeste fremtid?

Nå står Linn Skåber Hjerte-til Hjerte: Spelet på TV menyen. Jeg kan ikke noe for det men den serien er så pinlig. Kan ikke noe annet enn å le av den damen! Noen fler som ser på serien?


Dette innlegget ble publisert i High School Musical, Musikaler/Teater Generelt. Bokmerk permalenken.

17 svar til På Scenen…

  1. takk for kommentar🙂

    sv: ser den. mange som syntes det ! hehe

  2. jannicke sier:

    sv; ja, de er virkelig til å sikle av🙂

  3. june E sier:

    Så gøy……. Break a leg. 🙂

  4. Jeanette sier:

    Jeg gleder meg til å se😀 Kanskje jeg og Melissa kan sitte med din mamma og bror, med mindre de har bestilt allerede?😀

  5. Myrna Braza sier:

    Høres utrolig bra ut! Vil gjerne komme og se deg! Og GØY med tur!

    SV: Hehe, ja, det er system innad i systemet som bare ser ut som et rot😉 Høres meget bra ut! Er bare å synge litt hver dag, så skal du se at registeret blir bredere og bredere😉 Flink!!

  6. musikalar e ganske så fint! så kjekt at du har fått kjangse te å verme da:D eg har vert med i bugsy malone:P

  7. lykke til!
    elsker musikaler, jeg er også stor fan av dansefilmer og sånt i tillegg! hmm, skal ikke akkurat på en musikal, mn skal til trondheim for å se romeo og juliet med hele tiende om to uker😀

  8. Jeg vil se, men er desverre ikke i Bergen da😦

  9. SV: Ja veldig YAY😀 Elsker hansker selv. Må nok kjøpe ett par i år ;D

  10. Veronica S sier:

    @Rebecca Holder: værsego’ du.

    @Jannicke: Hehe hmm;)

    @June E: Takker og neier;)

    @Jeanette: Aww, selvsagt kan dere det! Billetter er bestillt snuppa;) til deg og Melissa og.

    @Myrna Braza: Åh, håper du kommer! Sendte deg spilletider på inbox og;) Ja, jeg synger hele tiden og håper på å virkelig utvide!

    @Astridkatrine: Ja, musikaler er fantastisk! Ja, det er virkelig noe jeg setter pris på! Den har jeg ikke hørt om tror jeg…

    @Solveig Johanne: Hehe, dansefilmer er helt min stil og, virkelig. Åh så koselig da, Romeo og Julie er en utrolig fin forestilling! Har ikke sett den i Trondheim da, men så den for noen år siden i Bergen.

    @Kari: Såå dumt da! Men er andre datoer i oktober og da, men har dem ikke enda… Jeg også må kjøpe et par i år;)

  11. Karoline sier:

    Heisann! Har ikke kommentert bloggen din før, men har kommet over den grunnet at jeg personlig elsker musikaler og da var «musicalqueen» følgelig en blogg etter mitt hjerte. Uansett var dette et interessant innlegg og jeg kommer sikkert innom flere ganger siden jeg altså er skikkelig musikalfan selv og det er morsomt å finne likesinnede =D

  12. SV: Ja ett godt poeng🙂 Eneste problemet er at det er tatt med mobilkamera, ikke veldig god kvalitet desverre! Ja OTH sesong 8. Det bør du helt klart sjekke ut! DRIT BRA!

  13. Anne-Birthe sier:

    Så spennende at du har begynt å få datoer, da begynner det virkelig å nærme seg😀 Tips dem om å sette opp en forestilling i romjulen der du spiller Martha, irriterer meg sånn at jeg ikke får sett deg!

  14. Veronica S sier:

    @Karoline: Åh så herlig da;) Takker og neier for fine ord. Musikaler er virkelig en ting å elske! Jeg er avhengig av musikaler:P haha. Du har en veldig fin blogg du og;)

    @Kari: hehe, det gjør ikke noe!! Du kan trykke det i sang fra bruden til brudgom eller noe da;) hehe. Skal sjekke ut ja, takk!

    @Anne-Birthe: hehe, du altså! Kan få noen til å filme kanskje? Men skal nevne romjulsoppsetning:P

  15. Tonje sier:

    Ja, jeg er veldig glad i det🙂

  16. Karoline sier:

    Åh! Skulle ønske jeg bodde i Bergen så jeg kunne sett deg!

  17. Veronica S sier:

    @Tonje: =)

    @Karoline: Aww.. kan du ikke ta deg en tur da? hehe.

Please reply

