Timeplan…

Denne uken har vært rimelig hektisk:
Mandag: Jobb 07:30 – 15:30 deretter High School Musical øving fra 16:00 til ehm, husker ikke men tror det var 20:00 eller litt senere enn det. Utrolig koselig da.
Tirsdag: Jobb 07:30 – 15:30 og deretter High School Musical fra 16:00 til ca samme tid som mandag.
Onsdag: Jobb 08:30 til 16:30 og deretter dro jeg på kino med to av de beste jentene, Amanda og Ragna som jeg har blitt kjent med gjennom jobben. Vi er tre skravlebøtter som går veldig godt overens og vi synes egentlig veldig synd i dem som sitter i salen samtidig som oss.  Vi så «Letters To Juliet» og «Limbo», to svært gode filmer på hver sin måte. Men skal dere se dem to filmene samtidig, ta «Limbo» først og «Letters To Juliet» etterpå.
Torsdag: Jobb fra 08:30 til 16:30 deretter dro jeg rett til Forum på øving til High School Musical. Der holdt vi på i noen timer. Så bra det til byen for å treffe mamma som var å spiste med noen venninner. Da vi kom hjem stod Linn Skåber: Hjerte til Hjerte-Spelet på menyen. Den damen er genial og jeg ler meg skakk av henne hver gang.
Fredag: Jobb 08:30 til 16:30 så rett på øving. Det store finalenummeret stod på tapetet og det blir så utrolig stilig. Fikk også hengt opp to store High School Musical plakater på Toys R Us i Laguneparken på kvelden også.
Lørdag: Først var meg og min skjønne lillebror på handling, jeg fant meg et par Timberland Hiking sko for 499, de var satt ned en hel del. Jeg trengte virkelig noen nye sko med tanke på en hel ny høst i barnehagen. Skotøy er viktig, spesielt godt skotøy. Fikk også hengt opp en del High School Musical plakater. Det er kjekt med hyggelig personal i butikker som lar en henge opp plakater. Etter handling ventet enda noen timer i Forum på High School øving. Etterpå hjem til deilig middag og skal vi danse… Maria Haukaas Mittet (Storeng) gikk videre og jeg er mer enn storfornøyd!
Søndag: Først en herlig tur med Lexie, så Forum. I dag har vi gått igjennon hele forestillingen fra a til å for første gang, gikk så som så, men denne uken venter HARDKJØR, for det er jo premiere på LØRDAG!

Hvilke eventyr har dere i vente denne uken?

Veronica S


Dette innlegget ble publisert i High School Musical, Hund, Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

9 svar til Timeplan…

  1. Anne-Birthe sier:

    Høres ut som en herlig, men veldig travel uke! Så du kan anbefale Letters To Juliet?

  2. Helene Heil sier:

    Herregud det så travelt ut , men sikkert veldig morsomt å være med på så mye også da😀

  3. Kjetil sier:

    SV:
    Veronica S: Koselig å høre det🙂 Han har det bra nå håper å tror jeg🙂 Dyremishandling er ikke noe koselig, sammen hvilket dyr det gjelder! Det er krevende første perioden man har en sånn omplasseringshund!🙂 Men det er verdt det samme hva!
    Det er bra du tenker sånn, koselig å vite at andre har samme mening🙂

  4. Birgitte sier:

    sv; Ååh, jeg forstår deg godt! men det er greit for meg som bor i åsane da :p hehe! men det kommer en gina tricot butikk på oasen om ikke så lenge da🙂

  5. vestfoldgirl sier:

    Hørtes ut som en travel uke ja! Vi holder på med teaterprosjekt på skolen, så det skal vi gjøre ferdig i løpet av uken!
    Sv: Ja det er nok lurt å ha en sånn pc pute å ha den på….får se etter det neste gang jeg er på Ikea!!🙂

  6. Veronica S sier:

    @Anne-Birthe: hehe, ja kjempetravel. Ja, den kan anbefales, Limbo også.

    @Helene Heil: Hehe, ja travelt og kjempegøy..

    @Kjetil: Nei, ut med dyremishandling altså!

    @Birgitte: Kommer det? tar faktisk mindre tid fra meg til Oasen enn til Åsane da:) Men synes Lagunen burde få en.

    @vestfoldgirl: hehe, ja den er travel, men denne uken er enda mer travel. Så kjekt med teaterprosjekt da. Ja, det bør du:)

  7. SV: Nei, det er jo ikke dyrt egentlig, men jeg har ikke så mye penger at det gjør noe, dermed virker det dyrt xD

    Denne uken har jeg mange prøver og innleveringer jeg må jobbe med! ;-/

  8. Karoline sier:

    Sjekk noen er busy om dagen! Flink jente🙂
    Mine eventyr denne uken består av dåp🙂

  9. cc sier:

    hørtes ut som en fin uke det da, spennende!:)

Please reply

