NERVER!

I morgen braker det løs på Forum Scene i Bergen, klokken 14:00 står vi 60 stykker på scenen for å underholde ALLE dere som kommer dit for å se på. Jeg spiller 17:30 så her snakker vi to forestillinger på en dag. I den klommen 14:00 danser jeg mest og synger, mens i 17:30 forestillingen spiller jeg Martha. Nervene er i høyspenn fordi jeg hadde en rimelig dårlig generalprøve i går føler jeg. Selvtillitten synker drastisk når jeg hører og ser hvor flink alle de andre er, så ja, jeg gruer meg DRITMASSE til i morgen for å bruke det ordet. Begge de to talentfulle jentene jeg deler rollen med har gjort det sykt bra, de har kraftige stemmer og spiller helt utrolig bra. Det går sikkert bra, er nok bare mine never som lever på utsiden, men å kjære som jeg gruer meg.

Det har vært en travel uke, jeg har til og med vært svindårlig i hodet også, da måtte jeg ha fri fra jobb og øving, så føler jeg henger litt etter. Ting går seg helt sikkert til og tror det er rimelig normalt å ha premierenerver. Men, som dere sikkert skjønner har jeg ikke helt tid til å skrive det lengste blogginnlegget for har hatt mye mangel på søvn de to siste ukene, så nå tenker jeg faktisk å ta igjen litt. Så ikke ønsk meg lykke til, men ønsk heller meg et: brekk et bein wish om dere ønsker det. Skal prøve å få tatt bilder fra premierefesten!

Hva skal dere i helgen da?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i High School Musical. Bokmerk permalenken.

7 svar til NERVER!

  1. Anne-Birthe sier:

    Dårlig generalprøve er et godt tegn, og ikke sammenligne deg med de andre for man er alltid mye mer kritisk til seg selv enn andre.

    Skitt fiske! Tvi tvi! Break a leg!

  2. Jeanette sier:

    Masse lykke til! Gleder meg til å se neste helg! Break a leg❤😀

  3. Maria Helene sier:

    Håper at det gikk bra!🙂

  4. Helene sier:

    Håper det gikk bra?! Har sett plakatene utenfor forum, og da har jeg tenkt på deg!

  5. Veronica S sier:

    @Anne- Birthe: nja.. hehe;) joda.. gikk vel for så vidt greit for meg. Hehe, takk vennen:)

    @Jeanette: herlig!

    @Maria Helene: det gikk faktisk bedre enn forventet.

    @Helene: jada, det gikk bra;) Aww..;) Du får komme å se på:)

Please reply

