Thespians, Brainiacs, Jocks and Cheerleaders…

Vi er alle på scenen sammen i High School Musical On Stage på Forum Scene i Bergen. Lørdag 2 Oktober hadde vi premiere klokken 14:00. Premieren gikk egentlig ganske greit, en del problemer med lyden på mikrofonene, men ellers var det veldig bra. Vi fikk terningkast 4 i Bergens Avisen (BA) og fikk en lunken kritikk av Landro i Bergens Tidene (BT) som var mer enn vi forventet for han er virkelig streng på det. Jeg spilte premierekvelden, altså 17:30. Det gikk egentlig veldig greit til tross for at nervene var i høyspenn. Jeg var kanskje den eneste som ikke hadde familie til stedet på premieren, jeg valgte det selv fordi jeg følte at mamma og min bror (og de andre som skulle se) kunne få se showet når vi hadde spilt igjennom det en helg. Den som var i salen på premieren var gruppelederen min i barnehagen og hennes døtre og en hun er støttekontakt til. Jeg blir nervøs av å ha folk jeg kjenner i salen, men det er jo bare noe jeg må jobbe med. Det gikk over all forventning, jeg husket sangen, jeg klarte å synge og jeg tok av på bordet fikk jeg høre, noe jeg satt veldig pris på.

Status Quo

På bildet over er det sangen «Status Quo» der jeg har mine 3 minutes og fame som Martha Cox, står på et bord og synger. Dem som har sett filmen High School Musical vet hva det går ut på. Utrolig moro egentlig, selv om bordet vipper litt. Alle som er med i High School Musical er utrolig flinke, vi er jo bare amatører de fleste av oss, men jeg synes vi takler det ganske så bra. Her kommer litt flere bilder fra da jeg er Martha.

Cellular Fusion

Cellular Fusion

Martha 1

Martha

Status Quo Cheer

Status Quo Cheer

FINAL
FINAL

Sant det ser bra ut?

Her kommer noen bilder fra da jeg ikker er Martha Cox og spiller an av Brainiacs.

Audition Scene

Audition Scene

Jeg går i en stripete lang skjorte, hvit strømpebukse, miniskjørt og har briller på.

Åpnings Scene

Åpnings Scene

En av sluttscenene

En av sluttscenene

Counting On You

Counting On You

Bop To The Top

Bop To The Top

Mer Counting On You

Mer Counting On You

Var det noen av dere som fikk lyst til å se High School Musical On Stage på Forum Scene i Bergen nå?

Vil dere se meg spille Martha Cox så kan dere komme disse datoene:

Torsdag: 14 oktober kl 18
Lørdag: 16 oktober kl 14
Søndag: 17 oktober kl 17
Fredag: 22 oktober kl 18

Billettene finner du på www.billettservice.no

Ellers spiller jeg fra Torsdag til Søndag 24 Oktober 2010 som Brainiac når jeg ikke er Martha Cox. Jeg har det utrolig kjekt på scenen, tror faktisk alle har det og vi håper jo det vises til publikum. Har i allefall fått gode tilbakemeldinger fra dem som har vært og sett det.

Så, hvordan står det til med dere lesere for tiden?

I morgen skal jeg på Haukeland igjen for å få påfyll av medisin for leddgikten. Håper jeg blir stukket kun en gang med intravanøsen, for jeg orker ikke bli dårlig etterpå denne gangen også. Wish me good luck!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i High School Musical, Leddgikt. Bokmerk permalenken.

10 svar til Thespians, Brainiacs, Jocks and Cheerleaders…

  1. Julie sier:

    Re: JA sant!!! DISNEY er HERLIG rett og slett ;D !!

  2. Jeanette sier:

    Dere var kjempe flinke!😀

  3. Anne-Birthe sier:

    Ser utrolig bra ut, dere er en fin gjeng:)

  4. Lene sier:

    ser veldig bra ut:-)

Please reply

