Snipp Snapp Snute…

Så er High School Musical eventyret snart ute. Nest siste helg er unnagjort og jeg gruer meg til neste helg for da er det den siste med gjengen. Vi er 60 personer på scenen og vi har fått et godt sammhold hele gjengen. Vet at jeg kommer til å savne denne gjengen som bare det. Torsdag, Lørdag klokken 14:00 og i dag spilte jeg Martha Cox og rocket på bordet. Var rimelig nervøs fordi vi fikk nemlig høre at Teatersjefen fra Den Nationale Scene i Bergen var blandt publikum: Bjarte Hjelmeland. Han er den mest geniale teatermannen i to sko og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg elsker den mannen. Han sa at vi var flinke og det tar vi virkelig til oss, for vi er store beundrere av Bjarte.

I dag spilte jeg mot Benedicte, har aldri spilt Martha samtidig som hun spiller Gabriella. Benedicte er sinnsykt flink og er så glad at jeg i allefall har fått en forestilling med henne, for etter min mening er hun den beste Gabriellaen. De to andre som spiller er jo flinke, men Benedicte er veldig flink til å synge OG til å spille. Hun og Kim som spiller Troy har også en helt herlig kjemi på scenen. Hadde faktisk min beste opptreden på bordet «solo nummeret mitt» så jeg får nesten si det jeg sa til Benedicte, er nok fordi det var vi som spilte sammen. Alt i alt en kjempefin forestilling i dag!

Her kommer forresten noen bilder til:

Her er jeg (med fletter/Martha Cox) sammen med flinke flinke Vilde.

Martha & Gabriella (Malin) på siste rad i klassen.

Benedicte og meg

Er han som spiller Coach Bolton i High School Musical på Forum scene som har tatt bildene.

Har du spilt i musikal/teater før? Liker du musikaler og teater?

Så må jeg nesten dele en link med alle dere danseglade mennesker:                       AUDITION til årets danseforestilling – FEAR INFECTION!

Skal du melde deg på? Koreografen Belinda Braza er en av dem som er med, og hun er virkelig helt fantastisk!! Hun har forresten koreografien på Den Hemmelige Hagen som for tiden går på Det Norske Teateret. Tro meg, denne damen er fantastisk!

Har dere lesere hatt en fin helg?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i High School Musical. Bokmerk permalenken.

14 svar til Snipp Snapp Snute…

  1. Anne-Birthe sier:

    Gøy at det gikk bra når Bjarte Hjelmeland var der, kan tenke meg at du var rimelig nervøs på forhånd.
    Fine bilder, er så kjekt å kunne følge med litt selv om jeg ikke får sett deg live på scenen:) Og så langt håret ditt har blitt!

    • Veronica S sier:

      Hehe, ja bedre enn forventet. Jeg var nervevrak til de grader, for du av alle mennesker vet at jeg elsker Bjarte Hjelmeland (med fare for å bruke ordet elsker for mye:P) Takk, er ikke jeg som har tatt dem da, men er koselig med bilder. Ja, men så har jeg ikke klippet meg på vel et år da..så.. hehe.

  2. Tonje sier:

    Sv: Takk for kommentaren.

    Har aldri spilt i teater eller noe slikt,
    men liker å se på musikaler og teater da🙂

  3. Thea ♥ sier:

    Du har skikkelig fin blogg🙂

  4. SV: TAKK:)) De koster 1600 om eg ikkje huska feil:) Utrulig gode og varme + vanntette;) Eg har gått musikk dans og drama på vgs, og har dansa sidan eg var liten:)) Elska det!!! Så har vært med i en god del stykker:) Lykke til!

  5. Vegard sier:

    Såpass ja! Da går du glipp av mye🙂

  6. Linda sier:

    Tusen takk for kommentar!
    sv; Er litt usikker på hvor du kan få med deg Glee i Norge, bor selv i England. Mener den skal gå på en eller annen norsk tv kanal. Ellers kan du jo alltids finne episoder på nettet. Du som er ihuga musikal fan kommer til å elske den serien! Fin blogg forresten;)

  7. Myrna Braza sier:

    SV: Veronica, tusen takk!! Nisa & Tone er superflinke! Var synd du ikke kunne komme, men kempegøy at du sto på scenen selv, du er så flink! LOVER å komme og se deg neste gang😉❤

Please reply

