Tallet er 3….

3 Forestillinger igjen med High School Musical gjengen, det er skikkelig trist. Vi har liksom blitt en liten familie vi 60 personer som er på scenen hver kveld. Det er virkelig blitt bygget mange vennskap og er så takknemlig for at jeg har blitt kjent med så mange flotte mennesker på en gang. Vi har støttet hverandre, gitt hverandre tips om hva som kan være bedre osv… gjett om jeg kommer til å savne denne herlige gjengen. Forhåpentligvis er vi alle sammen å se i Grease til våren 2011, men ingenting er sikkert enda. Vi går bare rundt med kryssede fingre og store håp. Dette er jo noe ikke bare jeg, men alle de andre også vil fortsette med for vi har det så utrolig moro sammen på scenen der vi danser og synger sammen i 5 forestillinger i uken, fra Torsdag til Søndag. Mye latter og desibel måleren (om vi hadde hatt en) har nok vært sprengt til de grader i pausene og når vi ankommer Forum og befinner oss i garderobene. Har aldri sunget så masse i hele mitt liv som jeg gjør nå og jeg elsker det! Blitt så vanvittig glad i denne gjengen at hverdagen kommer til å bli lite innholdsrik og grå og trist uten dem, i hvertfall i begynnelsen. Men som sagt, vi satser på Grease nå og kommer jeg med der håper jeg på å treffe de samme herlige menneskene som jeg har blitt kjent med på disse 8 månedene vi har øvd og til slutt kom frem til en fiks ferdig og enestående High School Musical on Stage forestilling.

Merker at denne perioden har gjort meg mer sikker på meg selv, sceneskrekken min er så og si lite tilstedeværende, og den rammet meg hardt i begynnelsen. Ikke minst har jeg utviklet meg selv som sanger, noe jeg synes er kjempefint. Er moro når man selv faktisk merker litt resultater av alt øvingen. Jeg har fått mange nye venner og mange nye bekjentskaper. Har trent dans som aldri før og har virkelig fått en hel del energi av å være med denne gjengen. Selv om jeg til tider har slitt med søvn og en del forkjølelse så har det virkelig vært verd hvert eneste sekund.

I dag skal jeg ut på byen sammen med noen av gjengen, altså vi i gjengen som er 18+. Gleder meg veldig masse for er virkelig en morsom gjeng. Ikke minst så er de veldig talentfulle hele gjengen. Skulle egentlig på byen med dem etter premieren, men jeg ble jo dårlig i leddene mine jeg, typisk. I kveld skal jeg prøve å overse leddvondt om den blir mer enn hva jeg har til daglig, for jeg vil virkelig ut og kose meg. Er en stund siden jeg var på byen sist.

I natten nå sitter jeg faktisk med laptopen og blogger fordi jeg venter på at første brett med Cupcakes skal bli ferdig. Datteren til en av mine kollegaer har hatt bursdag. I kveld skal hun ha jentebesøk og hun ønsket seg Cupcakes. Selv etter en kveld med forestilling så gidder jeg faktisk å bake, for akkuratt nå har jeg egentlig overskuddet til det.

Hvilke planer har dere bloggere for Lørdagen?

Husk, for dere som ser på «Skal Vi Danse» så stemmer vi på Maria Haukaas Mittet (tidl. Storeng) og Asmund Grindaker. Send nr 5 til 26400 og få dem videre. Jeg skal i allefall stå bak scenen og stemme som en galning! For det er en del tid å stemme mellom hver gang jeg er på scenen som «Brainiac».

For dere som lurer, ja det gikk veldig bra med stikking og intravanøs denne gangen når jeg var på Haukeland Universitets Sjukehus. Var på kontroll hos revmatologen min også, hun var ganske fornøyd med at denne medisinen tar ganske så mye av smerten min, selv om jeg går med verk i kroppen, så er det ikke så mye som det har pleid å være. Hun var fortsatt ikke fornøyd med håndleddet mitt og en del av fingrene min på begge hender som er litt hovne og ikke helt slik de skal være. Ellers er hun fornøyd. Ingenting er bedre enn det.

Ønsker dere alle en strålende helg. Kommer sterkere tilbake med bloggingen etter denne helgen, jeg lover!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i High School Musical, Hverdagsmas, Leddgikt. Bokmerk permalenken.

5 svar til Tallet er 3….

  1. Anne-Birthe sier:

    Sikker på at dette ikke er siste gangen du står på scenen i en musikal, jeg er veldig klar for å komme å se deg i Grease!

    Håper det kommer cupcakes-bilder!

  2. Hanna Vaage sier:

    Så heldig du er som får spille i en musikal! Kan tenke meg det er kjempegøy!😀

    Trist det med leddgikten. Mamma har og leddgikt og jeg vet at det er noe dritt ;/

    • Veronica S sier:

      Jeg føler meg veldig heldig som har fått spille ja;) Håper det blir fler, for det gav mersmak og jeg har hatt det helt fantastisk.
      Huff, stakkars mammaen din. Ikke noe kjekt nei.

  3. caroline sier:

    thnx:)

    Så morro!!!

Please reply

