10 Things….

Litt inspirert av alle disse bloggerne som skriver om 10 ting dem liker/hater osv. Tenkte jeg kunne lage noen slike lister jeg også. Begynner med 10 ting som får  meg til å smile.

Precious To Me sangen som er sunget av Maria Haukaas Mittet (Maria Haukaas Storeng) og Måns Zelmerlöw. Sangen er supersøt og den får meg til å tenke masse på sommer og sol.

De søte kommentarene fra Myrna Braza som kommer på enten facebook eller på bloggen. Hun er jo bare skjønn og kommer alltid med oppmuntrende ord.

Bestevenninnen min Anne-Birthe får meg til å smile støtt og stadig, det værste er at vi snakker ikke sammen hver dag, men hun får meg til å smile hver dag likevel. Lurer på om det er en slags telepati, men noen ganger så ler jeg masse for meg selv og jeg bare vet at Anne-Birthe hadde ledd seg skakk av det samme.

Hunden min får meg til å smile, hun finner på en del smarte ting og har et blikk noen ganger som er full i pepp, at hun virkelig får meg til å smile.

Min mamma og min bror, de får meg til å smile hver dag. Viktig å ha en god tone og god humor med dem man deler hverdagen med.

At Maria Haukaas Mittet og Asmund Grinaker er med enda en lørdag i Skal Vi Danse, selv om det var trist at Cecilie Skog måtte trekke seg. Men denne lørdagen er jeg hjemme (selv om det er trist at vi ikke står på scenen som HSM lengre).

Selv om jeg ikke rir lengre (har pause) så får bilder av Rigel meg til å smile.

Linn Skåber, selv om jeg blir pinlig flau, så trekker man en del på smilebåndene når man ser serien.

Folk som faller, sorry. Jeg vet jeg er slem som sier det, men det er jo litt morsomt da.

Alle søte kommentarer fra dere lesere her på bloggen! Uendelig glad for kommentarer tilbake på det jeg skriver.

Så om dere vil sette et ekstra smil på meg, så går dere inn HIT på Facebook og skriver MYRNA BRAZA på veggen der. Myrna fortjener å spille på den festivalen!

Forresten, så lovet jeg bilde av Cupcakes som jeg bakte forige fredag til en kollega av meg sin skjønne datter som fylte 11 år. Ble 26 slike:

Cupcakes a La Veronica

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Tanker/Meninger. Bokmerk permalenken.

15 svar til 10 Things….

  1. Adelen sier:

    SV: Jeg er HELT enig med deg!

  2. Tonje sier:

    Sv: Takk for kommentaren;)

    FIN liste!

  3. Kamilla Mari sier:

    sv: Ja, Doffen er kjempe kjekk🙂 skikkelig storsjarmør🙂

  4. Maria Helene sier:

    Mange som kommer med slike innlegg ja, så gøy😀 Skulle gjerne smakt på en slik cupcake😛

  5. cc sier:

    fin liste det da:) og søte cupcakes!

  6. Jeanette sier:

    Fin liste 🙂 Sånne muffins vil jeg smake! De så himmelske ut!

  7. Myrna Braza sier:

    DU er verdens nydeligste! Takk❤

  8. wow! fine muffins!😮 ble fristet nå jeg! :’)

  9. Anne-Birthe sier:

    Aww, skjønne, gode deg! Vet godt hva du mener, ler ofte av ting ingen andre enn oss ville synes var morsomt og tar meg i å tenke at nå skulle Veronica ha vært her.
    Miss you.

  10. Veronica S sier:

    @Adelen: hehe;)

    @Tonje: Værsego’ og takk til deg.

    @Kamilla Mari: Ja, virkelig!

    @Maria Helene: Det er ganske mange ja, men siden jeg var litt tom for blogg-innlegg så trengte jeg litt inspirasjon:P Og da hermet jeg litt, hehe. De ble faktisk gode om jeg så må si det selv.

    @CC: Takker og neier:)

    @Jeanette: Vi finner en dag du kan komme på besøk! Så spiser vi cupcakes, da kan jeg bake. Eller vi kan bake sammen en gang?

    @Myrna Braza: aww, du altså!

    @Solveig Johanne: Tusen takk!! hehe, mange som ble det.

    @Anne-Birthe: Hehe, er jeg som skal si det vennen. Jeg har en tendens til å le av enkelte kommentarer som ingen andre ler av og som vi hadde gått og summet på i flere uker og likevel ledd oss til gangsperr i magen:P Savner deg og.

  11. Linn sier:

    sv: du er heldig da, jeg prøvde å få svart vest med lilla border.. men likte ikke de lilla bordene de hadde, har vært bestemt at jeg ville ha lilla og svart i 4 år, men det fikk jeg altså ikke =/ men da ble det svart og rød, men liker ikke at folk har make.. det er litt kjedelig, men men.. sånn er det nå bare

  12. Tonje sier:

    Sv: Takk igjen😉 hehe

  13. Linn sier:

    sv: Skoene er fra DNA !
    Jeg vet det, alt går an.. men tror jeg blir fornøyd med den jeg valgte nå!

  14. Lilli sier:

    De cupcaksene så ikke liiite gode ut da..😀

  15. Veronica S sier:

    @Linn: drakten er dritfin uansett;)

    @Tonje: hehe værsego’

    @Linn: de var kjempefine i allefall;)

    @Lilli: hehe, sant..de var faktisk veldig god.

Please reply

