PANG!

Gikk på en smell igjen med disse pokkers leddene mine, verker en hel del for tiden og måtte til legen. Han sykemeldte meg så nå er jeg sykemeldt i 2 uker og forhåpentligvis trenger jeg ikke lengre sykemelding enn det. Er ikke noe kjekt å være sykemeldt, men når leddene mine ikke vil samarbeide så er det vel kanskje best. Like greit å ta det med ro før jeg ender opp med en skikkelig smell og blir enda lengre sykemeldt, for det vil jeg ikke.

Ellers har jeg fått gjort litt da, jeg har bestilt billetter til «Stille Natt, Hellige Natt» julekonserten i Skjold Kirke i Desember. Skal få litt julestemning og hva er vel bedre enn julekonsert i kirken? Så har jeg bestillt billetter til La Cauge Aux Folles på DNS i Januar. Den forestillingen skal jeg se sammen med Anne-Birthe som er hjemme en tur fra Irland. Vi har hatt sinnsykt lyst til å se den forestillingen så nå når den blir satt opp på Den Nationale Scene så må vi gripe sjansen. Bjarte Hjelmeland spiller jo i den.

Har også begynt på julepresanger, i år blir det noe hjemmelaget ja. Men folk sier jo det er koselig så, jeg hadde i allefall blitt veldig glad for de gavene om jeg hadde fått dem, faktisk. Så har jeg fått filmen HAIR (jeg elsket musikalversjonen da jeg så den i Oslo) som jeg skal se.. har faktisk aldri sett filmen helt ferdig, men nå skal jeg se den.

Hva bedriver dere tiden med da?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Leddgikt. Bokmerk permalenken.

7 svar til PANG!

  1. Jeanette sier:

    Jeg jobber tre jobber denne måneden jeg! Ikke hele måneden vell å merke, men litt om hverandre🙂 Jeg vil også lage hjemmelagde gaver, og hvert fall kort, men må ta en tur innom en hobbybutikk først…

  2. Anne-Birthe sier:

    Aww, vennen! Håper leddene blir bra i rekordfart!

  3. Hmm.. må begynne på julegaver snart jeg og😦

  4. im a bird sier:

    Hair er en fin film🙂 Har sett en musikaloppsettning av den jeg også, på det norske teater. Sinnsykt bra!

  5. Veronica S sier:

    @Jeanette: Jepp I know, men det er bra du er vikar for meg da;) hehe.. da er det ikke mye galt du kan gjøre, for jeg er susehue nr 1 så du gjør sikkert den jobben knallbra siden du er mer organisert:P Bare ikke la ungene tvinne deg rundt lillefingeren, for det er lett det. Kort er i allefall hjemmelaget, noe av julepresangene også faktisk.

    @Anne-Birthe: Ja sant..de MÅ bli bedre, er smertestillende eg har blitt litt immun mot, men nå har jo jeg hatt de samme siden jeg fikk leddgikten da..så..

    @CarinaCharlotte: Hehe, greit å være tidlig ute.

    @Im a Bird: Jeg gleder meg til å se hele filmen ja;) Hair så jeg to ganger i Oslo på DNT.. en gang med Jannike Kruse Jåtog som Sheila og andre gangen Maria Haukaas Mittet (da Storeng) som Sheila, likte best Maria som Sheila jeg, for hun var virkelig helt inn i rollen, mens Jannike ikke helt fanget min oppmerksomhet som Sheila, da så jeg mest på Berger og på de andre flinke danserne rundt;) Men Maria og Hans Marius (Sheila og Berger) gjorde det best sammen. Synes jeg.

  6. Marte sier:

    Jeg har vært sykmeldt siden oktober og har siden da hatt store problemer med helsa, og på mandag fikk jeg diagnosen leddgikt. vi har leddgikt i familien så det kom ikke som et lyn fra klar himmel, men det har vært en slitsom uke.
    på mandag starter jeg på medisin som inneholder cellegift og steroider. har du noen erfaringer med dette eller noen generelle tips til å fungere med leddgikt? alt dette er jo så nytt for meg….
    har du hatt d lenge?

Please reply

