Spis, elsk, lev…

I dag har jeg vært på kino sammen med Amanda og Ragna. Merker at det har vært godt å være ute med gode venninner og glemme masse vondt i leddene, men nå er jeg skikkelig sliten. Vi pleier alltid å slenge oss på to filmer, men det orket ikke jeg i dag. Vi kom oss på en film da; Spis, Elsk, Lev med Julia Roberts i hovedrollen. Filmen var bra den, men den var alt for lang. Kunne sikkert vært kortet ned en hel del ja, men ellers  var den en fin film og fin historie. Var ikke den beste filmen jeg har sett og kommer nok ikke til å kjøpe den, men greit å ha sett den. I allefall veldig kjekt å henge litt med Amanda og Ragna igjen.

Lørdag var jeg forresten på en liten avsluttnings fest sammen med dem over 18 fra High School Musical. Var kjempekoselig å se folkene igjen, vi er jo alle med i Grease så vi kommer til å henge en del sammen fremover, superkoselig.

Har forresten hentet billettene til La Cage Aux Folles som jeg skal på sammen med Anne-Birthe. Gleder meg utrolig masse, så plakatene utenfor teateret i dag, virkelig fargerike.

Cupcakes bloggen min er oppe og går også nå, så om du vil ha en liten titt så stikk innom http://mocciacupcakes.blogg.no

Så, hatt en fin helg dere? Og uke så langt?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

17 svar til Spis, elsk, lev…

  1. Sv; Tusen takk så mye😀

  2. Carina sier:

    sv: Helt enig i at de er tidlige ute med julelys, men allikevel så utrolig koselig å se disse vakre lysene. Det gir en virkelig julestemmning, jeg mener; det er jo ikke snø der. Noe må de vel finne på😉

    Uken så langt har vært uhyre stressende med tanke på skolearbeid, er ikke bare , bare her borte nei.
    🙂

  3. Jeanette sier:

    Whææ, kom du med i Grease??

  4. Veronica S sier:

    @Maria Theresa: væresegod:)

    @Carina: hehe, sant det. Ja det er vakkert og koselig med julelys for all del, men det er så tidlig. Hehe, de kan godt få snøen fra Bergen:P
    Det skjønner jeg.

    @Jeanette: Ja, jeg kom med, men aner ikke kas rolle enda;) Men har dritlyst på Rizzo rollen.

  5. vestfoldgirl sier:

    Den filmen med Roberts ser veldig søt ut…men kjedelig hvis den er for lang da….

    Sv: Du bør helt klart ta deg en tur til London en gang! Jeg elsker London – det er en av mine favorittbyer!!

  6. Susann sier:

    så fint du har hatt en flott dag da!
    Helgen min var flott den, ha en fin kveld videre🙂

  7. alltid morsomt å være med venner🙂
    har hatt en super uke sålangt!😀

  8. Veronica S sier:

    @vestfoldgirl: Ja, den var jo veldig søt da. Ja, jeg vil virkelig til London!

    @Susann: Ja sant;) du og.

    @Solveig Johanne: ja det er alltid moro;) så bra!

  9. det e så kjekt å bara samlast gode venner og kosa seg sammen:)

  10. Adelen sier:

    Det er ikke så gøy å bli flau, haha xD Og ja.. «John Tucker Must Die» er seriøst en morsom og bra film ^^

  11. Vegard sier:

    Jepp, det er jo kanskje til det beste at de som kun blogger for fame and status gir seg først🙂 da tror jeg at man får et «høyere» blogg nivå ved å fjerne de useriøse folkene.

  12. SV: Mange takk, å ligne på tone ser eg på som eit superkomplement! No e det faktisk fjerde gang eg høyre det… har aldri gørt det før eg begynte å blogge;)!

  13. Anne-Birthe sier:

    Leit at du ikke er i form for tiden. Håper leddene skjerper seg snart!
    La Cage blir superbra *happy dance*😀

  14. Tonje sier:

    Nå er det endelig ny helg🙂

  15. Mari sier:

    Har lyst til å se den filmen ..
    sv: De er fra økonomisko.🙂

  16. Isalicious sier:

    Så kos:) Jeg har bare slappet av med kjæresten jeg, hadde en super helg.
    Sv; Takk for kommentar. Her kan du lese hvor jeg kjøpte headsettet med diamanter; http://isalicious.blogg.no/1289740480_diamant_headsett_fra_.html

Please reply

