Nede for telling

Fredag hadde vi ny-premiere på Aladdin, kjekt å spille med gjengen igjen, denne gangen på Forum Scene. Etter forestillingen var det rett på julebord med mine fantastiske kollegaer. Siden jeg var sykemeldt i 3 uker var det herlig å se kollegaene igjen på julebord. Kjempekoselig var det, tok ikke helt av akkuratt men godt var egentlig det.
Lørdag var jeg også i Forum med Aladdin gjengen og hadde forestilling. Rett etterpå på var jeg på liten audition igjen for en rolle i Grease, nå krysser jeg bare fingre for at jeg får rolle i Grease, virkelig. Er det noe jeg virkelig ønsker så er det faktisk det.
Søndag var det Aladdin igjen, siden mine busser ikke helt alltid er samstemte med bybanen så bestemte jeg meg for å være igjen sammen med Stine, Anne og Eirin og synge litt på Grease sanger. Det var kjempeartig selv om jeg allerede da kjente at jeg begynte å bli rimelig tett i nesen.

Mandag startet jeg på jobb igjen, kjempeherlig å se ungene igjen og føle at nå blir det struktur på dagene igjen, men den gang ei. Forkjølelsen er et faktum og jeg følte meg ganske dårlig på jobb mandag. I dag var det feber når jeg stod opp så jeg er syk IGJEN! Jeg hater virkelig å være syk, spesielt forkjølet. Nå går det i sitron vann og honning her i gården for det var ikke kjekt å bli syk igjen. Håper jeg er frisk til torsdag, at to dager er nok til å drive ut forkjølelsen fra kroppen.

Noen som har noe bra tips for å få ut forkjølelsen fra kroppen?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Teaterskolen. Bokmerk permalenken.

8 svar til Nede for telling

  1. Eneste tipset er vel og bare slappe av, sove masse og gjøre lite : )

  2. Myrna Braza sier:

    Masse goood bedring til søte deg!!❤

    SV: ååå, tusen takk, Vero! Ja, helt enig! Ble helt giret første gangen jeg så Korslaget, og jammen er jeg med i år, og denne gangen med Torhild Sivertsen som leder, og DÅ blir det jo SOUL attpåtil!! Kunne ikke vært bedre😉 GØY!! Takk for stemmer, vi TRENGER det!! DU er best!❤

    • Veronica S sier:

      takker og neier, føler meg bedre nå!
      ja, tenk du er med. du er skikkelig heldig, kor er virkelig KULT!! Gleder meg til å se dere in action!! Og heia Bergen og Team Thorild.

  3. Ingrid Marie sier:

    spis c-vitaminer og hvitløk! trikk varm drikke og sov masse:)

  4. Anne-Birthe sier:

    Vær snill med deg selv fremover vennen, høres ut som du er sliten nå. Høres ut som årets julegave til deg blir lemsip😉

Please reply

