Julesanger…

Siden jeg ikke kom meg på julekonsert i kveld likevel så koser jeg meg med julemusikk på dataen og iPoden. Grunnen til at meg og mamma avlyste julekonserten er av den enkle grunn at det er svinkaldt ute og den 40 minutters turen til kirken i bitrende kulde frister ingen siden vi begge har fått frost i oss i dag. Jeg på vei til og fra jobb og mamma på tur med hunden. Er ikke vits i å gå ut i bitrende kulde klokken 21:00 på kvelden og hjem igjen noen timer etterpå…merker i allefall at leddene mine ikke har godt av at jeg fryser sånn. Jeg vet i allefall at jeg ønsker meg Marius genser, så om det er noen som melder seg frivellig til å strikke meg en sånn så skrik ut! Lyst på blå, hvit og rød!

Ja, tilbake til julesanger. Legger ut noen her som jeg liker veldig godt, som får meg i julestemning.

All I Want For Christmas Is You (Maria Haukaas Storeng/Mittet)

Kviskre Ei Bønn – Maria Haukaas Storeng/Mittet ft Oslo Soul Children

Julen Ër Här – Sissel Kyrkjebø ft Tommy Körberg

The Prayer – Celine Dion ft Andrea Bocelli (ikke akkuratt julesang, men den passer der og)

En Stjerne Skinner I Natt – Oslo Gospel Choir (ingen jul uten denne)

Himlen I Min Famn – Carola (Maria synger også en nydelig versjon av denne sangen)

Last Christmas – Wham

Har du en favoritt julesang/er som virkelig får dere i julestemning?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk. Bokmerk permalenken.

9 svar til Julesanger…

  1. guro sier:

    sv; tusen takk! jaaa, ikkesant!

    fine sanger😀

  2. Jeanette sier:

    Wham!❤

  3. Myrna Braza sier:

    Nydelige sanger! *julestemning*🙂

    SV: Synd at du ikke kan komme, Vero, men tuuuusen takk!! Når kan tomtom & jeg se deg på scenen igjen?❤

    • Veronica S sier:

      Ja kjempeflotte sanger, fant ikke din på Youtube da, for den er også kjempefin!!

      I Grease, men er ikke fastsatt dato enda;) men gir en lyd vettu, ekke før til våren, så mye vet jeg;)

  4. Tonje sier:

    Mange flotte du har her da🙂

Please reply

