Girls night and Ice-skating!

Gerard

I går hadde jeg Hanna, Eirin og Anne på besøk, dem har jeg spilt med i Aladdin, Eirin og Anne i High School Musical også. Egentlig skulle Mirabelle fra Aladdin og Stine fra Aladdin og High School også komme, men de kunne ikke likevel. De var sårt savnet i allefall. I tillegg til teaterjentene var min kjære «kusine» Jeanette også på besøk. Vi bakte Cupcakes til besøket og omsider kom jentene (etter en knall veibeskrivelse fra meg via telefonen). Veldig klare for filmkveld. Vi så «The Ugly Truth» som jeg da har sikkert sett en 25-30 ganger, men seriøst, hvem kan se nok på Gerard Butler liksom? No one!

Mr.HOT

Kan ikke noe for det, men han er seriøst HOT, fordi han er virkelig MANN! Hva synes dere om denne hunken? Jeg MÅ bare poste enda et bilde av ham jeg, nam, nam.

Mr. Gerry

Har dere sett «The  Ugly Truth»?

Etter den filmen så vi GREASE, den så jeg da for sikkert 211 gang (da siden jeg var 10 år) jeg kan ikke noe for det, men den filmen er virkelig hjertet mitt nært! Vi sang med, eller skrek med heter det! Tre av oss er jo nemlig med i GREASE til våren.

I dag har jeg vært på skøyter med Jeanette. Har ikke stått på skøyter på et år, men jammen var jeg like stødig i år som den ene gangen i fjor. Vi stod på et vann i nærheten av der både meg og Jeanette bor, herlig natur-is selv om det er skummelt. Isen var trygg da, men skummelt uansett. Det var kjempekoselig. Jeanette stod for Safari kjeks og jeg for varm husholdningssaft! Jeg er ikke noe is-danserinne akkuratt men åh så kjekt det er å stå på skøyter. I skumring med en is som braker! Ikke minst med selskap av min kjære «kusine» som er lett å prate med og:) Vi har i allefall ledd.

Fra weheartit

Fra Weheartit

Er det trygge vann i nærheten av dere? Liker dere best natur is eller kunst-is? Stått på skøyter i år?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

17 svar til Girls night and Ice-skating!

  1. Jeanette sier:

    Det var kjempekos! Må gjentas denne vinteren🙂 Kanskje på kunstis istedet for ekte, eller så må vi stå på dagtid og ikke når det er mørkt!😛

    • Veronica S sier:

      Ja, det var kjempemoro. Det må virkelig gjentas, men kan godt stå på naturis en gang til. Ja, og dagtid, ikke i skumringen. Kunst-is er greit, men Slåtthaug er kjedelig, er jo bare rundt og rundt!

  2. Husker ikke sist jeg sto på skøyter faktisk.. hehe. Han er ikke dum han der🙂

  3. Høres ut som en herlig dag😀

    SV: Veldig enig.. Som jeg skulle sagt det selv😉

  4. Er ikke noe trygg is i nærheten av meg! så har derfor ikke fått stått på is i år.. Men jeg elsker virkelig å stå på skøyter, er kjempe koselig å gjøre det sammen med venninner!!

  5. Sigrid sier:

    Aldri sett «the ugly truth» =/
    Men så morsomt at dere skal være med i Grease, jeg var med i en oppsetning selv i fjor!😀
    Det finnes ingen trygge vann her og jeg er som Bambi, så..nei. Ingen skøyter i år! : )

  6. Marte sier:

    Ah, ja, elsker Gerard Butler! Har ikke sett The Ugly Truth da. Min favoritt-Butler film må nok være… Rock’n’Rolla. Eller 300😉

  7. Thea sier:

    Ja den har jeg sett. Den er morsom ,

    – Jeg er forresten tilbake nå🙂 Ha en fortsatt fin helg!

  8. Han er veldig kjekk : ) Ja, har sett the ugly truth, veldig morosam film!

Please reply

