Jule-knask…

I dag har jeg laget fløtekarameller. Fikk oppskrift fra en venninne av min bror og de var rett og slett dritgode og jeg er superfornøyd med å klare det på første forsøk med 3 dobbel oppskrift. Virkelig stolt av meg selv for å si det slik. Så takker Sarah for en bra oppskrift!

Ellers så har jo jeg begynt å planlegge ting jeg skal i 2011 da, tidlig ute som jeg er. Listen ser slik ut foreløpig.
08 Januar 2011: La Cage aux Folles
04 Februar 2011: Broadway til West End med Filharmonien.
05 Februar 2011: Fra Emil til Mamma Mia! med Filharmonien (kanskje)
Mars/April: The Producers på Oslo Nye

Ja, litt planer er greit å ha. Innimellom alt dette GREASE øvinger, noe jeg gleder meg dritmasse til!

Har dere lagd planer fremover, til nyåret liksom?

Lexie

Forresten tok jeg bilder av Lexie for en liten stund siden, julekort bilder. Tok en hel del men her er ett av de som faktisk ble finest!

Hva synes dere?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

14 svar til Jule-knask…

  1. Omana sier:

    Ikke lagt noen planer enda, tar det som det kommer! Eller jo, jeg skal til NY i mars!😀
    Søte hunden!

  2. Miriam sier:

    SV: Tusen takk, alle hunder fortjener en sjangse så:)

  3. Janne sier:

    Du må legge ut oppskirften hvis den ikke er veldig hemmelig :o)
    SV: Helt enig :o)

  4. Emilie sier:

    Trist at du ikke fikk tak i billetter. Du kan jo alltids prøve finn.no eller andre nettsteder? Lykke til:D

  5. SV: Tusen takk søte deg❤

  6. Christina sier:

    Tusen takk for kommentaren🙂

  7. Andrea sier:

    Så nydelig hund!😀

Please reply

