Fløtekarameller….

Jeg ble spurt om jeg kunne legge ut oppskriften på Fløtekaramellene, og selvsagt kan jeg det. Det er en ypperlig julegave til dem du ikke vet hva du skal gi. Enten du kjøper en fin boks å gi dem bort i eller lager kremmerhus og legger dem i der og gir bort i gave.
Her kommer oppskriften:

Her kommer også noen bilder av dem jeg har laget. Jeg har fire tinnbokser fra Åhlens fullstappet i karameller som skal gies bort i julegaver. Den lille boksen er til en venninne av mamma. Den er også stappfull med fløtekarameller. Og de smaker bedre enn Smørbukk karamellene!

Fikk du lyst på Fløtekarameller nå?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Fløtekarameller….

  1. Tonje sier:

    Absolutt🙂 mmm…

  2. SV: Det bør du. Filmen var veldig bra!

  3. KAYSO sier:

    Nam nam nam! veldig lurt det tipset med melis på slutten for å få bort det ekle fettet. Det skal jeg prøve også🙂 Elsker hjemmelagde karameller🙂

  4. Teessaaa sier:

    Jaa, fristet meg med fløtekarameller nå! (:

  5. Neneva sier:

    nam, høres godt ut😀

  6. Veronica S sier:

    Tonje: hehe;)

    Elisabethsl: good!

    Frida: Ja sant!

    Katrine: det er jeg enig i

    Lillesmurf-Kari: Tviler ikke!!

    Christine: wee;)

    KAYSO: Hjemmelagde karameller er virkelig knall! Ja, tipset med melisen er veldig greit, fikk det av hun jeg fikk oppskriften av.

    Teessaaa: Da må du lage!

    Neneva: Det er godt!

Please reply

