Drømmehuset…

I dag fikk jeg og de 4 damene som jeg jobber på avdeling med hvert vårt nydelige pepperkake hus fra en av de små vi har på avdelingen. Makan til nydelig julegave da! Tenk, her har dem bakt pepperkakehus til oss og til og med pyntet det helt nydelig og sjarmerende med melis. Virkelig gjort seg flid. Slike gaver setter man ekstra pris på fordi dem varmer så langt inn i hjertet. Det er herlig å bli satt pris på av foreldrene, da føler man at man gjør en god jobb.

Ene siden
Side 2
Side 3
Side 4 av huset

Tenk, å bare lage 4 slike hus, de var ikke store, men store nok og supersøte.

Hva synes dere? Flott gave ikke sant?

Det var i allefall en utfordring å balansere det hjem igjen på alt snøen og på glatten, men huset og meg kom seg hel hjem igjen!

Så folkens, har dere fri eller er det flere som skal jobbe i morgen? 15:30 i morgen kan jeg si GOD JUL!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

10 svar til Drømmehuset…

  1. Hanna sier:

    Så koselig!
    Jeg har fri nå jeg, så nå kan jeg kose meg helt til skolen begynner igjen. God jul søte deg!
    Klem

  2. Så fint det var❤ EN koselig gave❤

  3. Jeanette sier:

    Så fint det var! Jeg skal jobbe både i dag og i morgen jeg. Så god jul kan jeg ikke si før 15.30 i morgen :O

  4. Tonje sier:

    Jeg har bare ferie frem til mandag klokken 09🙂 god jul!

Please reply

