Med Grimm Og Gru…

Med Grimm og Gru

Om tre kvarter begynner en helt fantastisk rocke musikal på nrk3. Med Grimm og Gru, det vil si, eventyret om mammaen, geitekillingene og ulven i en rocka og helt fantastisk versjon. Jeg fikk sett den første gangen da jeg var liten, tror det var i 1994 eller noe… og sett litt av den innimellom på youtube osv. Det er en musikal som får meg i julesteming faktisk. Aldri sett musikalen? Da synes jeg du skal slå på TVen på NRK3 på 23:30 i kveld! Dere kjenner jo alle sangen «Mom is home, now you can open the door» ? Det er der den er hentet fra!

Har du sett den? Hva synes du?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikaler/Teater Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Med Grimm Og Gru…

  1. SV: Ja halvt vestlending som jeg er, må jeg ha pinnekjøtt❤ DIGG!
    God jul søta❤

Please reply

