er det bare mennene…

fra weheartit.com

Utroskap hører man alltid om, men man hører alltid om at det er de slemme mennene som finner seg en ny dame osv. MEN har noen tenkt på at en hver utro mann står det en svært slem dame? Som regel er ikke disse damene uvitende om at mannen de har det gøy med har kone og barn. Det er en grunn for at dem kalles for elskerinner. Det finnes dem damene som bare tiltrekkes av menn som er i forhold. La oss ta noen eksempler:

1: Venninne som har seg med sin venninne sin kjæreste, ja kjæresten er en idiot og er utro, men jammen er venninnen en dum kjerring som faktisk lar dette skje. Hoes over Broes er ikke akkuratt en frase som enkelte har innebygget. Hva gjør man i den situasjonen?


2: Dame treffer mann på byen (menn tar av seg giftering noen ganger sies det)! Senere etter mange møter finner dame ut at mann er gift og har små barn. Likevel fortsetter dame å være hans elskerinne. Konen finner dette ikke ut, tror alt er bra, mens mannen har to damer så han får det han trenger…hva mener man?

3: Elskerinne er avslørt, barn og mannens kone vet om forholdet, blir bedt om å holde seg borte, men tar ikke det noe seriøst og fortsetter sitt forhold til mann….

Løsning?

1: Først av alt dumper man venninnen, ingen venninne legger seg etter typen til sin venninne. Så dumper man faktisk typen, ikke vært å samle på en fyr som faktisk kan være utro med en av dine venninner… det finnes flere fisk i sjøen, dessverre traff du gjedden denne gangen.

2: Om damen har noe snev av samvittighet,  så avslutter hun forholdet. Det eneste jeg lurer på er seriøst om disse damene eier noe som helst snev av samvittighet!

3: Har du noe som helst form for stolthet kjære elskerinne, så finner du deg en singel mann uten familie. Tenk på ALT du ødelegger ved å fortsette forholdet!
Etter min meninger dem damene som tiltrekkes av og sjekker opp i all vitenhet om at mannen er opptatt, dem er slemme. Det sies at alt er lov i krig og kjærlighet, men er det kjerlighet når denne elskerinnen da kaprer denne gifte mannen eller denne opptatte mannen, ødlegger gjerne et godt forhold kanskje en hel familie…for å så finne ham uhyre uinterresang når han da er bare hennes?
Hva mener dere om temaet, vi kan ikke alltid skylde alt utroskap på mannen kan vi? Og la meg ikke starte på det at gifte kvinner finner seg en elsker da, jeg kan virkelig ikke skjønne at folk har samvittighet til det! Kan en virkelig gå rundt å skjule noe slikt? er det sunt i lengden?
Haha, hvorfor jeg tar opp dette temaet er fordi jeg har opplevd utroskap selv (jeg har ikke vært utro) + at jeg har sett en hel masse filmer i julen og blir bare mer og mer irritert over at utroskap blir sett på som glamorøst liksom…

Her kommer en vits om utroskap…

Tre menn stod i kø utenfor porten til himmelrike og st.Peter fikk beskjed om kun å slippe inn mannen som hadde lidd den mest smertefulle døden. St.Peter spurte den første mannen: så min gode mann, hvorfor skal jeg slippe deg inn?
Mannen: Fordi jeg fant min kone i sengen midt på dagen da jeg kom hjem fra jobben, en tid hun normalt sett ikke ligger til sengs. Jeg visste hun var utro og begynte å lete etter jævelen som hadde tatt seg av min kone mens jeg jobbet. Jeg lette i skapet og under sengen, og tok meg tilslutt en pustepause på verandaen da jeg la merke til ti fingre som klamret seg fast til kanten på verandaen. Jeg fant ut at det måtte være jævelen jeg lette etter og begynte å tråkke ham på hendene men fyren slapp ikke taket så jeg gikk inn og hentet hammeret og hamret løs til han slapp taket.  Han traff dessverre et tre lengre nede så jeg gikk inn igjen, hentet kjøleskapet og slengte etter fyren, da fikk jeg hjerteatakk og døde.
Det må ha vært smertefullt svarte St. Peter og slapp mannen inn. Han vente seg til den neste mannen og spurte om hvorfor han skulle slippe inn. Mannen svarte: jeg bor i 4etg i en blokk og tar normalt sett morgentrimmen min på hverandaen. Denne dagen bestemte jeg meg for å prøve den nyinnkjøpte små trampolinen min på verandaen men jeg tok dessverre ett litt for kraftig hopp og havnet utenfor verandaen. Heldigvis klarte jeg å få tak i verandaen i leiligheten under, men plutselig begynte en gal mann å trampe løs på fingrene mine, jeg klarte å holde meg fast, men lite visste jeg at han skulle inn å hente hammeren og han hamret løs. Jeg glapp taket men havnet heldigvis i et tre nedenfor, men før jeg fikk sukk for meg blir jeg truffet av et kjøleskap i hodet og jeg dør.
Høres absolutt ut som en smertefull død min gode mann, du får komme inn du også. St.Peter henvendte seg til den tredje og siste mannen og spurte: du da min gode herre, hvorfor er du så verdt en plass i himmelen? Mannen svarte: jeg satt i et kjøleskap som ble kastet ut en veranda fra 3 etg.

Så tilslutt enda et spørsmål, om du ser en god venninne/kamerat sin kjæreste flørte med en annen jente/gutt på en fest og det går fra flørt til alvor, forteller du den uvitende parten om festens synder, eller lar du være?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Tema og merket med . Bokmerk permalenken.

9 svar til er det bare mennene…

  1. KAYSO sier:

    hmm, det kommer an på. Hvis det er snakk om bekjente, så er det ikke min sak å legge meg borti forholdet deres. Hvem vet, det kan jo hende de faktisk har en slags «avtale» eller noe. Hadde det vært en god venninne og jeg la merke til at kjæresten dro med en annen dame så hadde jeg nok absolutt fortalt dette til venninnen min … Noe av det verste en kan gjøre! men du har helt rett, damen er like skyldig. Det er alltid mannen som får all skyld, klart han er skyldig, men det er like dårlig gjort av kvinnen som innleder et forhold til menn som er opptatte. Men det skjer jo at mannen ofte holder denne kvinnen for narr også, altså at hun faktisk ikke vet at han er i et forhold, da er det kun mannen som er skyldig… men for all del, det finnes nok kvinner som legger seg etter opptatte menn for å styrke sin egen svake selvtillitt… tragisk!

    sv: De har veldig mange andre fine veggklistremerker som er mer beregnet på barn også🙂 Ta en titt, så finner du nok en kjempefin gave der🙂

    • Veronica S sier:

      Enig i dine synspunkter her Kayso.;) Og disse damene som legger seg etter gifte mannfolk, dem er det mange av! Kjente en sånn og gjett om hun fikk en fin tilsnakk av meg..haha, vi snakker ikke sammen mer:P

      Jeg så det på siden, masse fint. Takk for tips;)

  2. Et kjempe godt innlegg!

    SV: Ja det å fryse på bena er helt forferdelig!:/ men jeg holder meg nå god og varm med mine nye flotte uggs🙂❤

  3. Hodespinn sier:

    Hadde skjelt ut kjæresten til venninnen/vennen hvis jeg så dem utro. Hvis venninnen/vennen min var utro hadde jeg gitt klart beskjed om at dette var jeg i mot og ikke støtten personen i dette,

  4. Neneva sier:

    veldig bra innlegg, godt skrevet🙂

Please reply

