01.01.2011

Godt nyttår til alle dere herlige blogglesere. Jeg er litt sen, men her kommer faktisk min oppsumering av 2010.

Januar 2010

8 Januar 2010 satt meg og bestevenninnen min Anne-Birthe klistret foran TVen for å se MGP delfinalen fra Ørlandet med tommlene plassert på mobilen. Vi og ganske mange andre i Norge slapp jubelen løs da Maria Haukaas Storeng med sangen «Make My Day» kom videre til Finalen i Spetrum.

23 Januar 2010 var jeg og min kjære mor plassert i Grieghalllen i Bergen for å se Evert Taube, jeg for andre gang. Traff også Hans Marius Hoff Mittet denne gangen også. *

Dette var også en måned der jeg var en del sykemeldt og så en hel masse The O.C på dvd.

Februar 2010

5 Februar 2010 satte jeg og en av mine beste venner Tina oss på toget headed for Oslo og MGP finale.

Meg og Maria Haukaas Mittet (da Storeng)

6 Februar 2010 hadde meg og Tina oss en hel formiddag med shopping i Oslo før vi inntok Spetrum med MARIA-MAKE MY DAY plakat og hjertene våre banket for A1 da de kom på scenen! Vi møtte Maria, Hans Marius og A1 (i hvertfall Ben).

Meg og Ben Adams fra a1

17 Februar 2010 var jeg med min kjære mor og lillebror og så Marit Voldsæter sitt show «Drit I Å Danse» og fikk trimmet lattermusklene mine til de grader.

26 Februar 2010 var meg og mamma plassert i publikum på Lille Scenen på DNS for å se musikalen «Company».

Februar var også måneden da jeg begynte på Forum Teaterskole.

Teaterskole gjengen

 

Mars 2010

13 Mars 2010 hadde meg og Anne-Birthe oss en tur til Haugesund for å se musikalen «Du er perfekt men…» før vi satte oss på bussen som skulle frakte oss til Haugesund (ja samme dag som musikalen) fikk vi hilst på A1, ja alle guttene i A1 i resepsjonen på Hotel Norge i Bergen, jada, vi hadde litt tid å fordrive før Haugesund bussen gikk. Kvelden samme dagen var vi innlosjert omsider på hotellet i Haugesund etter litt leiting og veldig klar for musikal. Vi traff jo selvsagt Hans Marius Hoff Mittet etterpå;)

Meg og gutta i A1

Hans Marius Hoff Mittet og meg

Denne måneden også preget av vonde ledd og var på Audition for High School Musical og fikk straks vite at jeg kom med.

April 2010

16 April 2010 var en av de første øvingene våre med High School Musical, utrolig kjekt og var på øving hele helgen.

Egentlig fikk jeg fikset sykkelen min denne måneden og det ble sykling til jobb hver eneste dag. Masse øving til HSM ble det denne måneden.

Mai 2010

Masse sykling til jobb denne månden også. Anne-Birthe hjem fra Irland for sommeren. Ikke minst en del HSM øvinger.

29 Mai 2010 ble det Eurovision kveld med Anne-Birthe, mamma, min bror og Jeanette. Vi var en bra heiagjeng som spiste muffins og heide på Didrik. Vi synes Norge gjorde en bra jobb med å være verter for ESC 2010.

31 Mai 2010 var meg, Anne-Birthe og Jeanette publikummere på X-Factor som ble avholdt i Forum.

Juni 2010

Startet med en del bra vær, så ble en del soling.

4 Juni 2010 hadde vi sommeravsluttning med jobben og var på teater og ut og spiste, fortsatt veldig fornøyd med å ha byttet fra sykehjem til barnehage jobbing.

5 Juni 2010 startet vi med intensive Aladdin øvinger på Fyllingsdalen teater.

7 Juni 2010 tok meg og Anne-Birthe turen til Losjen i Bergen for å se noen av mine HSM og teaterskole venninner fremføre Holberg monologer. Siste dagen med Teaterskolen også.

14 Juni 2010 kom endelig Maria Haukaas Mittet (tidl Storeng) sitt nye album «Make My Day» ut, meg og Anne-Birthe i ekstase og iPod og cd spiller gikk varm i avspilling. Så vi hang opp vanvittig mange Maria Plakter og flyers rundt i Bergen Sentrum.

26 Juni 2010 var det kurvfest med HSM gjengen der vi alle 60 ble bedre kjent og vi hadde en super kveld med masse sang og moro.

Denne månden var preget av både Aladdin og HSM øvinger, omtrent hver helg! Ikke minst preget av Masse MARIA musikk! Vi lærte oss alle sangene utenatt på to dager!

Juli 2010

Den første helgen og dagene i juli tilbragte jeg hos mine besteforeldre sammen med mamma, min bror og en del familie og gamle venner.

6 Juli 2010 kom Anne-Birthe til meg og vi startet med plakat mekking og oppladning til natt-tog tur til Halden for Allsang på Grensen. Vi bakte blandt annet horn med ost og skinke for å ikke sulte på turen til Halden. Starten på noen dager uten søvn.

7 Juli 2010 tidlig om morgnen ankom vi Halden og fant fort ut hvor Fredriksteen festning var og opp en helsikkens mange trapper var vi fremme. Vi hadde en AMAZING dag, vi traff Måns Zelmerlöw for første gang, vi snakket masse med Maria og Hans Marius, fikk gjestepass og fikk oppleve Allsang på Grensen på nært hold. Ikke minst fikk Måns Zelmerlöw på fanget under Tv sendingen. Etter Allsang traff vi verdens snilleste bartender som behandlet oss som prinsesser og vi ble godt oppvartet til vi skulle med toget fra Halden igjen.

MariaExpressen + Maria

Måns Zelmerlöw & Meg

Anne-Birthe + Meg med Måns på fanget!

Hans Marius & Meg

8 Juli 2010 var vi vel fremme i Bergen igjen, drittrøtt etter alt for lite soving på nattog. Etter litt hviling da vi kom hjem kom Anne-Birthe til meg igjen og vi så Allsang på Grensen på TV, litt flaue over å ha blitt blåst opp på TV skjermen x antall ganger, men åh så kjekt!

10 Juli 2010 gitet en av mine kollegaer seg og jeg var i vielsen, vakker vielse og vakker brud.

14 Juli 2010 inntok VG- Lista TOPP20 showet Bergen og meg + Anne-Birthe var på plass som tradisjonen tilsier. Vi traff også en felles bekjent av oss Rikke + noen andre bekjente av meg, så vi stod en liten gjeng fremme med scenen og sukket da Didrik inntok scenen. Afterpartyet var også hyggelig, der traff vi blandt annet Mariann Thomassen som er en utrolig hyggelig dame.

Didrik Solli-Tangen, Meg og Anne-Birthe

Mariann Thomassen, Meg, Mariann, Anne-Birthe

25 Juli 2010 startet cupcakes bakingen til meg og Anne-Birthe og vi bakte en hel masse cupcakes.

Cupcakes

Cupcakes

Juli ble en måned med 3 ukers sommerferie, tilbragt hjemme, men med masse HSM øving og masse henging med gode venner + familie.

August 2010

3 August 2010 feiret meg og Anne-Birthe Maria sin bursdag med en tur i stallen for å hilse på Rigel etter «gammelt».

Rigel & Meg

Anne-Birthe & Rigel

7 August 2010 begynte fullkjør på Aladdin øvinger igjen.

14 August 2010 var meg og Anne-Birthe på Myrna Braza konsert. Kjempekoselig konsert!

Myrna Braza

17 August 2010 startet jeg med den nye medsinen helt.

27 August 2010 var premieren på Aladdin, til trods for at ene hovedrolleinnehaveren ble syk og det ble omrokking på roller gikk det helt strålende.

Danserne i Aladdin Hanna + Meg

September 2010

4 September 2010 var jeg på kino og å spiste Pizza med Anne-Birthe for å feire bursdagen min. Hun var også med på HSM øving.

5 September 2010 fyllte jeg 24 år, jeg ble sunget bursdagssangen for på scenen etter Aladdin forestillingen av skuespillere og publikum. Feiret resten av bursdagen med mamma og min bror.

8 September 2010 opplevde jeg Lisa Williams i Grieghallen, spennende show.

14 September 2010 møtte jeg min nye fetter for første gang. Var på sykehuset og fikk medisin og møtte tante, onkel + baby etterpå.

18 September 2010 premiere på Skal Vi Danse, jeg klistra foran TVen og klar for å stemme og heie på Maria.

Heia Maria & Asmund

Oktober 2010

2 Oktober 2010 var premieren på High School Musical i Forum, jeg spilte Martha på andre forestillingen og det gikk over all forventning.

Status Quo
Martha 1
Martha

5 Oktober 2010 var meg og mamma plassert på DNS igjen for å se stykket «Min Familie».

17 Oktober 2010 kom Bjarte Hjelmeland for å se HSM og han skrøt av oss!

19 Oktober 2010 var dagen for en nervevrak audition til Grease.

24 Oktober 2010 en tårevåt avsluttning (haha for min del) på HSM eventyret. Fornøyde skuespillere etter 18 velblåste forestillinger.

29 Oktober 2010 var det på’n igjen med Aladdin øvinger for å være klar til Forum.

November 2010

19 November 2010 var ny-premieren på Aladdin og det gikk kjempefint. Denne dagen også julebord med jobben som var kjempekoselig.

November var en måned med masse skal vi danse engasjement og Aladdin forestillinger.

Desember 2010

En måned preget av advent, julegaveshopping, masse moro i barnehagen. Masse film og god mat.

24 Desember 2010 en super julefering med mamma og lillebror, stille og rolig. Fikk det jeg ønsket meg og strålende fornøyd.

Der var det som var verdt å nevne fra mitt liv i 2010. Nå er jeg klar for enda et begivenhetsrikt nytt år. Blandt annet med musikaler som jeg skal se, og musikaler jeg selv skal være med i. Det starter med GREASE!

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Året Som Gikk. Bokmerk permalenken.

16 svar til 01.01.2011

  1. Herlig oppsummering! Godt nyttår søta❤

    SV: Ja jeg vet, HURRA ;D
    Stakkars voffen. Den forrige vi hadde var også livredd! Vondt å se!:/

  2. Monica sier:

    Flott oppsummering! Du har virkelig hatt et innholdsrikt år, å møtt mange!!;)

    Håper du får et fint år som kommer!;);)

  3. Hei. Tusen takk for koselig kommentar. Du har jo laget en herlig oppsummering av ditt år! Nå har jeg kost meg, lest og sett på bilder av året du har opplevd. Jeg håper du får et like spennende år i 2011.

  4. Gudrun Jona sier:

    Wow, for en fin og innholdsrik oppsummering!

    Må få ønsket deg et riktig godt nyttår!🙂 Håper virkelig at 2011 blir et bra år for deg. Tusen takk for all støtten i 2010!

    • Veronica S sier:

      Hehe, siden det er første gang jeg har en slik oppsumering på bloggen, så kunne jeg like godt gjøre den detaljert:) Tusen takk, håper 2011 blir et fantastisk år for deg! Værsego’og right back at ya;)

  5. Helene sier:

    Godt nytt år, Veronica!🙂
    Det ser jo ut som 2010 var et flott år for deg, du har jo fått opplevd ganske så mye😀

  6. SV: Takk søta🙂 Må jo ha litt orden.. Det er mye som skal ordnes og fikses. I tillegg mange gjester ;D

  7. Tonje sier:

    Fantastisk oppsummering🙂 Godt nytt år til deg også søte!

  8. Elisabethsl sier:

    fin oppsummering : )

Please reply

