Back to normal…

Kan virkelig si at egentlig gleder jeg meg til å begynne på jobb i morgen. Inn i de vanlige faste rutinene og vanlige hverdagene igjen. Det å stå opp tidlig om morgenen er så mye bedre for kroppen enn å ligge i sengen til 10 gjerne 11, som er blitt gjort noen dager denne juleferien. Jeg har ikke noen spesielle nyttårsforsetter, men skal for min egen del bli flinkere med mat og spise litt sunnere enn hva jeg har gjort. Prøve å smake litt nye ting (jeg er sykt kresen, så prøve bør bli lagt vekt på her). Dessuten skal jeg bli flinkere til å skrive ned planer og avtaler og bli litt flinkere med penger eller det vil si, flinkere til å spare.

Vel, denne uken har jeg vel så og si nok med å kave meg opp tidlig men igjen, åh så godt det blir med normale rutiner. I morgen begynner også Kjendisbarnevakten på nrk1, en serie jeg har tenkt å følge med på, da Maria Haukaas Mittet er en av dem som skal være barnevakt for 4 barn. Blir moro.

På lørdag skal jeg på La Cage aux FollesDNS, noe jeg gleder meg kjempemasse til. Det har vært nevnt i noen innlegg tidligere, men får liksom ikke sagt det nok. Har sett en del klipp på DNS-Tv og jeg ser at det er en musikal etter min smak. Dessuten spilelr Bjarte Hjelmeland en av hovedrollene og jeg elsker den mannen (ja, jeg vet han er homofil)! Skal se den med Anne-Birthe som er hjemme en stund til nå på juleferie (vel akkuratt nå befinner hun seg i Roma da), alltid supert å gå på musikaler med henne. Mamma så den i romjulen og hun synes den var kjempebra, hun var så snill å kjøpte programmet til meg. Jeg samler på teaterprogram, men kun av dem stykker/musikaler jeg har sett selv.

Bildet lånt fra DNS.no

Er det fler som gleder seg litt til å få ordentlige rutiner igjen? Noe spennende dere har å se frem til denne uken?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

14 svar til Back to normal…

  1. Helene sier:

    Jeg gleder meg til å komme igang igjen jeg også, selvom jeg vet det er mye å gjøre fremover! Jeg skal også på den forestillingen! Men det er ikke før 5. februar jeg skal. Da kommer mamma,pappa, onkel + partner for å besøke oss! Gleder meg!

    • Veronica S sier:

      Vel, like godt å komme i gang å få unna alt som skal gjøres altså;) Det er jo ikke så lenge til 5 februar. Tipper denne forestillingen er helt fenomenal! Koselig å gå sammen med familie på teater;)

  2. Titti sier:

    Jeg er helt enig! Skal bli godt å komme tilbake til jobb og skole igjen🙂 Reiser til Gran Canaria 15 januar, så det gleder jeg meg til🙂

  3. Tonje sier:

    Det blir i grunn litt deilig å komme tilbake til rutine igjen, men er deilig med noen late morgener innimellom også. Er vel ikke stort å se frem til denne uken annet enn at jeg skal i bursdag på lørdag. Ingen store planer annet enn jobbing. Ha en fin dag🙂

    • Veronica S sier:

      Ja, det er deilig med noen late morgener innimellom, men noen ganger kan det faktisk bli for mange;) haha. Åh, bursdag er jo kjekt da;) Det skal jeg neste fredag faktisk;) (jepp, her er man booket). Du må ha en strålende kveld.

  4. caroline sier:

    godt du gleder deg til å begynne på’n igjen da:) det gjør ikke jeg:/

  5. Tonje sier:

    Er vel ærlig talt litt greit med rutiner🙂

  6. Marianned sier:

    Selv om det var utrolig godt med ferie, var det godt å komme tilbake til rutinene også🙂

  7. Katrine sier:

    Ja til rutiner! Deilig å komme seg tilbake til den livsstilen man har hatt…men kunne godt ha tenkt meg ferie litt oftere😉

    Jeg skal også bli mye flinkere til å spare penger i år, er godt i gang:D

    • Veronica S sier:

      Ja, oftere ferie er jeg faktisk enig i.. man trenger ikke alltid sånn 5 uker i strekk liksom, men kunne godt trengt en 4-5 dager hver måned:) hehe.

      Ja, jeg er også faktisk flink! men er jo enda kun 4 januar, men so far so good!

Please reply

