Ikke lenger forbeholdt game damer…

De funker for høye hæler også liksom!

En ting som virkelig er kjipt med vinteren er når alt snøen regner nesten vekk, men når den er nesten vekke så fryser det påan igjen og i stedet for snø blir det klink is. I og med at jeg bor opp en ganske drøy bakke, ikke minst en hel del trappetrinn til inngangsdøren så går jeg omtrent hver dag det er klink is med livet som innsats. I forfjor gikk jeg til det valget å anskaffe meg brodder, selvsagt samme kvelden jeg skaffet dem regnet jo alt vekk da, men i år har jeg virkelig fått bruk for dem.

I og med at Ortopedisk avdeling på Haukeland Universitets Sykehus er overbelastet med beinbrudd osv for tiden, så har jeg ikke tenkt meg ned dit med det første. I dag morres tok jeg på meg broddene på sjøstøvlene (det regnet) og gikk uten å falle veien til jobb. Ganske behagelig egentlig. Greit, jeg føler meg gamlis noen ganger når jeg sier at jeg har leddgikt og nå i tillegg sier jeg at jeg går med brodder til tider. Men brodder er bedre enn å sitte i kø på legevakten eller ligge på Ortopedisk avdeling og vente på operasjon fordi man har sklidd på isen. Har for så vidt ikke noe tid til å knekke noe som helst i kroppen.

Så peeps, hva synes dere, ser det ille teit ut med brodder, eller er dere enig med at det er greit å se litt gammel-dame ut så lenge man holder seg unna beinbrudd?

Jeg anbefaler i hvertfall brodder. Er litt kult å gå ned bakken med masse is, i sjøstøvler mens folk ser rart på en, men sliter som en helvete selv for å komme seg hel ned.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling. Bokmerk permalenken.

18 svar til Ikke lenger forbeholdt game damer…

  1. Helene sier:

    bedre å være godt skodd sier nå jeg🙂 so no worries!

  2. Helene sier:

    SV: Det kommer litt an på plattformen og vanskelighetsgraden🙂

  3. Caroline sier:

    Svar: Hei! Haikerens guide til galaksen er på film også, ja. Men jeg har ikke sett den.

  4. SV: Koneklubben har jeg aldri fått sett på.. Kanskje laste nei jeg da😉
    Greys er FAVORITTEN her i huset også.. Begynner å grue meg til sesongavslutningen nå.. Hørt det blir veldig spennende, i tillegg er det lenge uten Greys:/

  5. Jeanette sier:

    Syntes det var veldig lurt med brodder jeg!

  6. Tonje sier:

    Det må være lov nå! Skulle gjerne hatt det jeg også.

  7. Marianned sier:

    Jeg er for brodder! Alt som sparer en fra beinbrudd er positivt😉

  8. Everest sier:

    Jeg er villig til å gå med rosa powerpuffsko eller store ekspedisjonssko anyday hvis det gjør at jeg ikke får beinbrudd =p
    Hilsen en som har gått på ræv mer enn de fleste =p

Please reply

