Anbefaling…

Jeg satt å søkte på diverse blogger for en stund siden og snublet over en helt genial blogg skrevet av en kar som kaller seg for Janki Superstar. Denne mannen skriver bare helt genialt og har mange bra blogginnlegg. Vil du ha en underholdene blogg å lese så anbefaler jeg virkelig http://jankisuperstar.blogg.no. Det er virkelig underholdning og han skriver veldig bra. Jeg har lagt min elsk på bloggen.

Hva synes dere?

Skal forresten se La Cage aux Folles i kveld med Anne-Birthe. Gleder meg kjempemasse til 3 timer med musikal! Tro meg, dere vil få en oppdatering.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling. Bokmerk permalenken.

8 svar til Anbefaling…

  1. Tuuuusen tuuuusen takk, vennen! Det var utrolig hyggelig skrevet av deg!
    Klem

  2. Takk for bloggtips❤ jeg skal sjekke ut❤

  3. SV:🙂 Skjønner du heier på de da🙂😀

Please reply

