Smykker + CupCakes

Dere som leser bloggen min fast vet at jeg liker å lage smykker og har min egen lille Epla butikk med smykkene mine som dere kan besøke HER. Dette er noe jeg liker å drive på med innimellom, ser på det som avslappning faktisk. Jeg strikker også tøfler som dere også finner på Epla butikken. Ellers så liker jeg å lage CupCakes og har laget 2 bestillinger av CupCakes og tar gjerne i mot flere bestillinger fra kakeglade mennesker. Min lille CupCakes side kan dere besøke HER.

Flere her som liker baking og håndarbeid?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hobby og merket med , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til Smykker + CupCakes

  1. Liker det ikke, for jeg får vanligvis ikke til.. hehe

  2. Cathrine sier:

    Ja, den buksa e herlig! Skikkeli baggy!😉

  3. Kim sier:

    sv: Jeg tenker jo det at en ting er likestilling. En annen ting er jo nettopp det å være stolt over å være kvinne. Det hun på mange måter sier er jo at jenter bør prøve å få måle seg mot menn fordi dem er for svake aleine.. det blir litt feil

  4. SV: Åh, skulle gjerne hatt 6 i engelsk, men nei.. hehe. Det fage jeg kanskje trenger mest klarer jeg ikke å få bra til, fikk 4 i standpunkt.

    *sjekker sidene du linket til* 🙂

  5. Jag behöver hjälp!

    Imorgon kväll ska jag på en Bankrånarbankett och jag behöver ett gangster-alias! Hjälp mig att komma på ett!🙂

    http://thegamegirl.blogg.se/2011/january/utkast-jan-20-2011.html

  6. Tonje sier:

    Du har mange timer i døgnet skjønner jeg🙂

  7. SV: Høres ut som en herlig onsdag søte deg🙂
    Jeg føler jeg går i dvale om vinteren jeg, men så fort mars / april kommer blomstrer jeg igjen ;D Gleder meg!❤

  8. Marianned sier:

    Så flink du er! Jeg er glad i litt baking, men det blir ikke så mye håndarbeid på meg🙂

  9. Lene sier:

    Jeg liker å bake, og jeg laget sjokolade kake idag, men jeg er dårlig på håndarbeid.

Please reply

