ENDELIG…

Endelig blir jeg eier av en Marius genser, jeg synes genseren er utrolig fin og har ønsket meg en slik en stund. I dag var jeg å kjøpte garn til genseren og forhåpentligvis får jeg sendt avgårde garn og oppskrift til tante snart. Min skal ikke være i de tradisjonelle fargene da, den blir brun i grunnfarge, hvit der mønsteret er sånn som på bildet, mens der som det er rødt blir det lys rosa. Tror egentlig den blir veldig fin, dessuten er det kjekt å ha en Marius genser i farger som sikkert ikke mange andre har.

Synes du Marius genseren er fin? Har du Marius genser?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med . Bokmerk permalenken.

12 svar til ENDELIG…

  1. Jeanette sier:

    Jeg vil også ha!

  2. Jeg har nettopp fått meg Marius genser selv.Love it😀

    SV: Ikke i denne gården heller😛

  3. Liker tankegangen du la igjen på bloggen min og selvfølgelig respekterer jeg dem som klarer det. Vil bare understreke at jeg med vilje setter det på spissen og poenget var å være litt ironisk. Beklager hvis jeg støtet deg. Les gjerne svaret på kommentarene deres i kveld, tenkte å skrive til dere på min egen side også:)

  4. Nei, har ikke det. men de er fine🙂

  5. Annette sier:

    Å, ja, elsker mønsteret på den genseren!

    SV: tusen takk for veldig koselig kommentar🙂 Ha en fin dag!

  6. Anne-Birthe sier:

    Ser for meg at den genseren blir veldig fin, spennende at du har valgt andre farger.

Please reply

