Egentlig trist…

I går gikk Team Torhild ut av Korslaget, noe jeg synes var utrolig trist. Jeg synes jo dem var best, kan være fordi jeg heide på dem fordi de er fra Bergen og fordi jeg kjenner Myrna, men helt ærlig så hadde jeg faktisk synes dem var flink uansett. Hadde nok heid på dem hadde de kommet fra Oslo eller Tromsø liksom. Dessverre så hjelper det ikke om jeg sitter å stemmer en del på de jeg heier på, alle må jo stemme og det skjedde ikke i går. Likevel er jeg utrolig stolt av Team Torhild, ikke minst utrolig glad for at Myrna fikk synge solo før de måtte takke for seg i går.

Korslaget er virkelig et program jeg liker, elsker kor jeg og ville gjerne sunget i kor selv. Men holder for tiden med Grease øvinger og det, og er jo egentlig kor der også så synge får jeg. Kanskje neste gang Bergen stiller med kor i Korslaget på TV2 så dukker jeg opp, who knows. Håper bare de fortsetter med flere sesonger av Korslaget. Nå heier jeg på Team Lisa.
Ser dere Korslaget? Hvem heier dere på?

I kveld er det MGP delfinale fra Florø, jeg heier forløpig på Hanne Sørvaag. Synes hun er utrolig flink låtskriver og sanger. Hun skrev jo vinnerbidraget i fjor.
Hvem heier dere på? Og skal dere se MGP i kveld?


Myrna synger «Only Girl» i Korslaget.

For dere som har sendt mail og spurt om når intervjuet på musikal stjerner kommer, så kan jeg bare svare med at jeg har sendt avgårde spørsmål til den det gjelder og gir den det gjelder tid til å svare. Så kan ikke helt si når det kommer, men det kommer.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk. Bokmerk permalenken.

7 svar til Egentlig trist…

  1. det var veldig synd, men det er utrolig høyt nivå og vanskelig å se hvem som ryker ut:/

  2. Anne-Birthe sier:

    Overraskende at de gikk ut, utrolig synd. Likte deres versjon av Only Girl bedre enn orginalen. Kjekt å komme fra Bergen når et så kjempedyktig kor har representert oss.

  3. Tonje sier:

    Ja, det var dumt altså..

Please reply

