Lady Antibellum…

Jeg er vel rimelig treg som kommer med denne sangen nå, men kan faktisk ikke huske at jeg hadde hørt den før jeg hørte den på lørdag. Synes sangen er veldig fin, spesielt teksten egentlig, tror de fleste kan kjenne seg igjen i den, eller?

Picture perfect memories, scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
I said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Another shot of whiskey, can't stop looking at the door.
Wishing you'd come sweeping in the way you did before.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now.
I said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

I guess I'd rather hurt than feel nothing at all.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
And I said I wouldn't call, but I'm a little drunk and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

I just need you now.

Oh baby I need you now.

Synes tekst har mye å si jeg når det gjelder sanger.
Har ikke vært så mye blogging i det siste, men har ikke følt meg helt bra egentlig og var syk på fredag så da orket jeg ikke blogge. Hadde bare blitt stakkars meg innlegg likevel. Gikk selvsagt glipp av Grease øvingen fredag, noe jeg var kjempelei meg for. MEN, så fikk jeg komme på øving i går i stedenfor. Veldig kjekt å synge igjen, selv om jeg vet jeg har en del å jobbe med før jeg noen gang sikkert kan få en rolle som Rizzo. Men jeg er villig til å jobbe, så om jeg da blir en av esemblet i Grease denne gangen, så er det enda en erfaring. MEN, håper jo på at uviklingen min sangmessig skjer litt kjapt da, for jeg ønsker virkelig å utvikle meg innen sang. Var på øving i en og en halv time, sang en del og leste litt manus, utrolig moro. . Gleder meg masse til Grease, for jeg elsker Grease.

Ellers er det drittvær i Bergen, ønsker meg skikkelig vår snart. Hvordan er det hos dere? Har vårfornemmelsen kommet?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hverdagsmas, Musikk. Bokmerk permalenken.

26 svar til Lady Antibellum…

  1. SV: Ja genial nettside. Hadde ikke klart meg uten😛

  2. Ja jeg tror også de fleste kjenner seg igjen i den teksten der🙂

  3. Luna Anette sier:

    Elsker den sangen. Har dessverre ingen vårfølelse enda, for tidlig tror jeg.

  4. SV: Tusen takk❤
    Jeg skal hilse mamma og fortelle😉 Da blir hun glad😀

  5. Marianned sier:

    Jeg elsker den sangen! Jeg hørte på den konstant i sommer, og ble aldri lei av den. Nydelig tekst og nydelig musikk🙂

  6. Cathrine sier:

    Åhh, den sangen e so fiiin!!
    Blir heilt i transe når eg høyre den.. Heh

    Og JA! Du e rett og slett NØDT å sjå Burlesque…. Eg lika ikkje musicals, men den filmen der ser eg glatt på kino mange fleire ganga!!

    Ahh, kjenne du folk fra Askvoll altso? Ein so liten plass?🙂

    • Veronica S sier:

      Fint det ikke bare er meg;) hehe..

      Ja, skal se Burlesque på onsdag mest sannsynlig;) jeg elsker musicals. Ja, kjenner folk fra Askvoll;) har slekt på Værlandet!

  7. Marianned sier:

    Vårfornemmelsen har ikke kommet hit enda… Jeg regner meg at vi får en del snø til før vinteren er over, så jeg tør ikke ta gleden på forskudd😉

    sv: Gode venner er godt å ha!

  8. Katrine sier:

    Den sangen er nydelig, men det bringer også med en god del triste ting når jeg hører på den:/

    SV: Det skal visst være til salg rundt i hele landet🙂 Håper du finner de!

  9. Karoline sier:

    Åhhhh, takk for at du postet sangen! AKKURAT den jeg trengte nå. Hadde helt glemt den!

  10. Tone sier:

    Grease er gøy:) Og ja – Need you now er fantastisk! Trodde alle hadde hørt den tusen ganger jeg nå;)

    Sv: Les Mis og Phantom = faaaaaaaantastisk!

  11. sv: Tusen takk🙂 Ha en fin dag/kveld🙂

  12. Lene sier:

    den sangen er nydlig..

  13. Anne-Birthe sier:

    Du må høre Glee-versjonen! Veldig lik, men siden jeg har hørt på sangen siden i sommer er det greit med litt nye stemmer😉
    Våren har definitivt kommet til Dublin🙂 Herlig!

Please reply

