Broadway til West End…

I går var meg og mamma på en fantastisk konsert i Grieghallen med Bergen Filharmoniske Orkerster. En reise i musikalens verden med det fantastiske orkesteret og noen helt vidunderlige sangere. Det var nesten to timer med nytelse og jeg fikk kongeplass. Vi satt på rad 6 midt på, virkelig heldig. Vi hørte mange sanger fra blandt annet West Side Story, My Fair Lady, Les Miserables, Chess, Phantom Of The Opera og Mamma Mia! Egentlig var høydepunktene for meg «Phantom Of The Opera» sangen, «Memory» på svensk fra Cats og «Bring Him Home» på nynorsk fra Les Miserables. Alt annet var fantastisk også, men er liksom de som sitter mest i minnet, ja og ikke minst «Gravity» fra Wicked. Var virkelig en opplevelse, veldig glad for at jeg tok meg tid og satset på denne konserten.

I kveld er det kurvfest med Grease gjengen, gleder meg kjempemasse til å se alle folkene igjen. Det er jo en del frafall fra folk som var med HSM, men det er en herlig gjeng som er igjen, selv om noen kommer seriøst til å bli ekstra mye savnet! Men blir kjempekos i kveld uansett! Gleder meg i allefall. Eneste er at jeg går glipp av Maria Haukaas Mittet på TVen i dag da, som skal underholde i pausen i sistesjansen på MGP i Skien, men får se reprisen i morgen. Er egentlig ikke opptatt av hvem som går videre i sistesjansen, for mine to favoritter er i finalen og det er Hanne Sørvaag og Åste & Rikke, så heier på dem.

Hva skal dere denne lørdagen da?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i GREASE, Musikaler/Teater Generelt. Bokmerk permalenken.

16 svar til Broadway til West End…

  1. Marit sier:

    Så kjekt🙂 Håper du får ei fin helg🙂

  2. Anne-Birthe sier:

    Åhh det høres fantastisk ut! Håper du koser deg på kurvfest🙂

  3. Tonje sier:

    Lørdagen tilbrakte jeg med familien min🙂

  4. Myrna Braza sier:

    SV: Heii Vero! Fikk sms’en din!! tt og jeg kommer vettu! Gleder meg til å se deg i Grease! Visste jo at det ville gå bra!! Grattis!! Du er flink, stå på, vi heier!
    Det var kjempegøy på lørdag, selv om jeg kunne fint blitt spart det siste bandet der, heh :-S Håper du har det braaaaaaaa! KLEM

    • Veronica S sier:

      Hehe;) Ja, vel fikk ikke Rizzo da, men Jan er genial så det går bra;) Skal sende deg spilledatoene mine så snart jeg får dem;) TAKK Myrna;) du er så skjønn!! skjønner det med det siste bandet ja.. seriøst ukult!
      Alt bra her, håper alt er bra med deg også;) KLEM

  5. Fin blogg:) komenter tilbake?

  6. Cathrine sier:

    Jepp, i Askvoll.. men eg syns ikkje den va nåke god:-/

    Åhh, gleda meg allerede til sommaren! Då ska eg på Nordsjøporthelga der ute i havgapet🙂 Va skikkeli kjekt i fjor!!😀

  7. Veronica S sier:

    fant den i bergen og, synes mocca kaffen var dritgod jeg;) hehe.
    Du skal det ja, men det skal faktisk jeg også i sommer. Kanskje vi treffes? Det var knall i fjor, eller jeg var ikke på dans da, men ellers var det supermoro!

  8. Karoline sier:

    Nå må du blogge igjen altså snuppa!

Please reply

