WIIIII!!!

Lørdag var jeg på kurvfest med resten av GREASE gjengen. Det er da tydeligvis blitt tradisjon å ha kurvfest for å bli bedre kjent med gjengen man skal spille med, og vil egentlig si det er ganske så koselig. I og med at jeg kjenner vel over halvparten av dem som er med i Grease fra før av, siden vi spilte sammen i HSM, så er det noen få nye som har kommet med. Vi sang sammen og skal virkelig si det lød veldig bra når omtrent hele gjengen var samlet for å synge «We Go Together», «Grease», «Summer Nights» og «Those Magic Changes». Kan med hånden på hjertet si at dette blir 10 ganger bedre enn High School Musical på Forum Scene, og High School var veldig bra. Fikk også vite at jeg skal spille 3 forestillinger som Jan (hun ene i Pink Ladies), DET blir moro, selv hadde jeg mest lyst å spille Rizzo, men er nok ikke klar for det enda, men er overlykkelig for 3 forestillinger som Jan i allefall, utrolig morsom rolle.

For dem som lurte på hvem Jan i Grease her, her er hun:P

Skal synge en duett i Grease, sammen med ham som spiller Roger, det er en sangs om ikke er med i filmen, men er med i musikalen på scenen «Mooning» heter den. Liker sangen veldig godt jeg. Gleder meg til å synge den.
Her er en versjon av Jan og Roger sin «Mooning», ikke for å skryte, men jeg er sikker på at meg, de to andre som skal spille Jan og han som skal spille Roger kommer til å synge den MYE bedre.

Så nå er jeg godt i gang med pugging av replikker og manus osv. Gleder meg, får ikke sagt det nok.

Forresten så skal jeg begynne på Teaterskolen igjen på Mandag, det gleder jeg meg også masse til!  Blir en veldig bra vår dette merker jeg!

Så folkens, hvordan har deres uke vært så langt?
Har dere sett Grease på scenen?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i GREASE. Bokmerk permalenken.

26 svar til WIIIII!!!

  1. Anne-Birthe sier:

    Du kommer til å være genial som Jan! Rizzo sparer du til en gang jeg har mulighet til å komme å se på😉

    Classy header du har laget, i like it!

  2. Tonje sier:

    Uken min har vært fin så langt🙂 Jeg har ikke sett Grease på scenen, men da jeg gikk på ungdomskolen hadde vi en egen oppsetning av den. Utrolig moro!

    SV: Du kan helt sikkert bruke kylling😉

  3. Eirin sier:

    Mye manuspugging her og.. Har ikke sett Grease på scenen, men mange youtube-klipp😉

    • Veronica S sier:

      Ja, det kan jeg tenke meg Sandy;) hehe. Pugge må vi, siden vi da skulle kunne det meste til uke 9 (hjeeelp) Ja, det er virkelig masse klipp på youtube! Noen mye bedre enn andre;)

  4. Marit sier:

    åh, grease❤ Heldig du er🙂 Kunne tenkt meg det🙂

  5. Jeg elsker Grease ;D

    SV: Jeg også.. Enig vår først. Det er en herlig tid.. Man blir jo så glad ;D

  6. Katrine sier:

    Det hørtes utrolig koslig ut! På ungdomsskolen hadde vi faktisk Grease som vi skulle sette opp og spille. Det var kjempemoro!! Fikk en 5’er🙂 men syns vi fortjente en 6’er😉 hihi

    • Veronica S sier:

      Det er veldig koselig;) Åh så kjekt, vi også hadde Grease på ungdomsskolen, vi fikk 6eren, men vi hadde Mamma Mia også i samme;) hehe. Grease er virkelig noe alle liker!

  7. Fridaface sier:

    SV: Oi, det var en munnfull! Har sett rasen, men aldri vist navnet! Så utrolig moro å bli kåret til det da!!🙂 Ikke dårlig! Kan tenke meg det krever litt med en slik hund ja🙂

  8. Lene sier:

    Så spennende da, mye gøy som skjer hos deg:-)
    har ikke sett grease jeg nei..

  9. Steffen sier:

    Så moro, lykke til med spilling av Grease! Uken min har som de fleste uker vært opp og ned, sånn er det vel. hehe!

  10. Filmen var veldig bra. Man sitter med nerve i kroppen under hele filmen. Skvatt skikkelig noen ganger også. Anbefales!!🙂

  11. Marianned sier:

    Gratulerer så mye med rollen!🙂 Jeg har sett Grease i London, det var utrolig moro!🙂

Please reply

