CupCakes…

Må bare legge ut litt skrytebilder av CupCakes jeg har laget, har egen CupCakes blogg på http://mocciacupcakes.blogg.no, virkelig en ny hobby jeg har. Jeg elsker CupCakes.

Hva synes dere? Er dere glad i CupCakes?

Nå braker det løst med finalen i Korslaget, heia Team Lisa!

Hvem heier dere på?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hobby. Bokmerk permalenken.

14 svar til CupCakes…

  1. Jeanette M sier:

    Åh de så utrolig gode ut! Fikk skikkelig lyst på cupcakes nå!
    God helg😀

  2. SV: Ja jeg også.. Ler godt.. Herlig herlig herlig reklame❤

  3. - Amalie sier:

    De ble utrolig kule ! Selv om jeg ikke er verdens beste fan av muffins, heh😀

  4. Jeanette sier:

    Elsker dine cupcakes!! namnam!

  5. SV Takk for tips.. Hvor får man kjøpt den da?🙂

  6. STINE sier:

    de så kjempe gode ut!😀

  7. Luna Anette sier:

    Åh så flotte Veronica! Elsker virkelig cupcakes. Pyntinga er det morsomste🙂 Er nok en liten hobby jeg har selv.

Please reply

