Welcome to the 50’s

I disse Grease tider så er det 50-tallet som gjelder. Jeg har hatt en forkjærlighet for 50- talls kjoler lenge og håper virkelig vi får noe lignende i Grease, hadde vært supermoro. Men her er i allefall noen herligheter som jeg kan drømme om.

50s dresses

Siden fikk jeg av en venninne av meg som også skal spille i Grease, takk Kathrine. Siden kan dere besøke HER, mange herligheter av kjoler på siden.

Lesingen på manus på Jan rollen går egentlig ganske greit, men er en del replikker ja, og dem skal jo sies med innlevelse og følelse, utfordring ja, men jeg liker jo utfordringer. Blir moro å spille Jan merker jeg, jo mer jeg leser, jo mer liker jeg karakteren.

Hva synes dere, liker dere 50-talls kjoler?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i GREASE. Bokmerk permalenken.

21 svar til Welcome to the 50’s

  1. Jeanette sier:

    Elsker slike kjoler!😀

  2. Myrna Braza sier:

    SV: Vero, tusen takk for gode ord! Finnes ingenting gøyere enn å være produktiv og effektiv! Så deg ikke på lørdag, men konserten var 45 min forsinket også…Håper jeg ser deg på neste! Og at du har det braaaa! Gleder meg til å se deg i Grease! Du må sende datoer🙂 KLEM

    • Veronica S sier:

      Værsegod, du fortjener det vettu;) Grattis med remix single ute i dag;) Jeg ble på grease øving lørdag, så det tok litt tid ja.. haha, så glemte det helt bort. SORRY! Jeg skal prøve å komme på neste! Jeg sender deg datoer vet du!

  3. Marit sier:

    liker det kjempe godt😀 Kunne tenkt meg alle igrunn ;p

  4. Karoline sier:

    Elsker 50-talls kjoler!

  5. SuperRosa sier:

    oooh likte den røde kjolen!🙂

  6. Kjempe fine kjoler=) Når jeg gikk i 10 klasse så hadde vi et grease nr til avslutningskonserten vår. Kanskje ikke helt lik filmen,men vi laget et nummer til «we go til gether»,vet ikke om det er tittelen på sangen.
    SV;Ja,ikke sant=) Det som er bra med bloggportretter. Da oppdager man nye blogger=)

  7. Luna Anette sier:

    Elsker slike kjoler! På Modcloth.com finner du mye i den stilen.🙂

  8. Anne-Birthe sier:

    Så fine de var! Vet noe de hadde vært perfekt til, om vi fant to matchende😉

  9. Marianned sier:

    De er nydelige!!🙂

  10. Chalten sier:

    Kjolene var riktig så søte.

Please reply

