Kom…Kom…KOM…

Jeg vet jeg reklamerer masse, men jeg gleder meg utrolig masse til GREASE. Nå har webposteren kommet, og den tenkte jeg at jeg skulle dele med dere. Ikke minst, om dere klikker på den kommer dere til siden der dere kan bestille billetter til Grease. Dem som vil se meg som Jan, må nok vente litt med å bestille billetter, for jeg vet enda ikke helt når jeg skal spille, men lover å skrike ut på bloggen med en gang jeg får datoer. Men dem som det er ett fett for om jeg spiller Jan eller ikke, dem kan godt få gå inn allerede nå og bestille billetter. Husk at dette er i BERGEN for dem som lurte.

Ellers kan jeg fortelle dere at grunnen til at jeg er så travel denne uken, er fordi meg og resten av familien min, altså mamsen, brodern og hund skal flytte. Vi trodde vi skulle flytte til sommeren, men den gang ei, vi fant en leilighet vi som vi faktisk slipper å leie for nå EIER vi leilighet. Etter å ha vært på leiemarkedet i 7 år (long story som jeg helst ikke vil dele på bloggen) så har vi endelig fått noe eget. Ja, før noen begynner å slenge kommentarer så bor jeg fortsatt sammen med min kjære mor og min bror. En av grunnen er at vi tre trives godt sammen, og jeg ser ingen grunn til å flytte ut for meg selv. Når jeg finner drømmeprinsen min, så flytter jeg, men før den tid ser jeg faktisk ingen behov for å flytte. Når man går overns med dem man bor med og en tar hensyn til hverandres alder osv, så er det helt greit for meg. Dessuten har vi hunden som vi alle er glad i, og egentlig vil vi alle ha en del av henne, så da kan vi like godt bo sammen, for egentlig har ingen av oss tid til å ta oss av en hund om vi skulle hatt henne alene…

Den nye leiligheten er kjempefin og jeg gleder meg MASSE til å innrede rommet mitt, har aldri fått skikkelig roen til å gjøre det når man har vært på leiemarkedet, for man føler aldri helt at man er hjemme, men nå er jeg hjemme, eller på fredag er jeg hjemme, for første gang på 7 år! WEE…

Så folkens… hvordan har deres mandag vært?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

11 svar til Kom…Kom…KOM…

  1. Anne-Birthe sier:

    Kjempekjekt at dere endelig får noe eget, og jeg gleder meg sånn til å se hvor fint dere får det der. Og det er nå ikke noe rart med å bo med familien sin, du er ikke blitt så gammel enda😉 Er vel mest fordeler med å trives så godt sammen at det går fint å bo sammen, er ikke nødvendig å bruke mer penger på å bo alene da.

    • Veronica S sier:

      Aww du er en skjønning, du skal på besøk med en gang du setter føttene på Bergensk landjord igjen. Hehe, nei, er jo bare litt over tyve:P haha. Og ja, man sparer på å bo sammen, dessuten så er jeg ganske avhengig av dem;) hehe.

  2. A n n e tt sier:

    Åh, skal du spille i Grease? så spennende, skulle gjerne sett, men Bergen er litt for langt unna, men du får uansett ha masse lykke til🙂

    Ser heller ikke noen grunn til å ikke bo hjemme når man trives, også sparer man jo en god del penger på det😛

    • Veronica S sier:

      Jepp, skal spilel Jan i Grease, delt med 3 andre. Hehe, ta en helgetur til Bergen da vel;)

      Ja, man gjør jo det;) Ikke minst storkoser jeg meg med min mor og bror + hund;)

  3. Hilde Maria sier:

    SV; hehe, jess🙂
    Så gøy at du skal spille i grease! Have fun!🙂

  4. Jeg elsker Grease..🙂 Spennende med forestilling da😀

    SV: Ja det er veldig herlig etterpå i hvert fall, det er det ingen tvil om😀
    Så moro med kurs. Hvordan kurs er dette?

    • Veronica S sier:

      Hehe I know, me to! Ja, kjempespennende med forestilling!! En herlig tid med øvinger osv.

      Egentlig adferdskurs, fordi hun er blitt litt hissig på enkelte andre hunder….

  5. Så dumt at det er i Bergen! Ellers skulle jeg gjerne kommet å sett på..😦 Men det blir nok dessverre litt langt😦

  6. SV: Heldiggriser🙂 Da gleder jeg meg til bilder😉

Please reply

