Angels…

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker engler. Jeg synes ting med engler på osv er vakre, spesielt sånn vintage puter, esker osv med engler på er vakkert. Engler i seg selv er vakre. Engler for meg symboliserer kjærlighet og det som er godt.

fra weheartit

fra weheartit

Liker dere engler?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

13 svar til Angels…

  1. Nydelig❤ Elsker engler selv😀

  2. elsker engler. har en engel på rommet mitt som jeg fikk av bestekameraten min i bursdag. syntes det var en søt gave, for han sa at han ville gi meg en engel som kunne passe på meg🙂

  3. SV Tusen takk søta❤🙂

  4. SV: Ja jeg elsker det🙂 Hehehehe.. Jeg har sagt til min kjære venninne at om det skjer sender jeg henne hjem igjen med gave😛 men veldig hyggelig med gave i går😀

  5. Tonje sier:

    elsker engler jeg også!🙂

  6. Birgitte sier:

    sv; Takk for kommentaren din😀 Så bra at du likte det!
    – Jeg elsker engler også😀

  7. Lena Linnèa sier:

    Jepp, jeg liker også engler:) Fin blogg forresten!

  8. Jaa, hvem gjør vel ikke det?🙂

  9. Espen H sier:

    SV: Mange tusen takk til deg🙂

    Englesymbolikken er fin ja. Og så er det jo så mange fine engle malerier, som det ene du postet! :p

  10. michelle sier:

    /fint innspill!🙂

  11. Karoline sier:

    Engler er nydelige!

  12. A n n e tt sier:

    Syntes det er fint med engler, men har ikke så mye «engleting» da, bortsett fra en englevinge-knagg😛 hehe

Please reply

