Jeg er tilbake…

Siden jeg da, sammen med min mor og bror har flyttet og vært uten internett i 3,5 uker (ja, helt sykt) så da har det blitt veldig lite blogging. Har hatt ganske nok med å rydde ut alle banankassene som tilslutt ble det nye rommet mitt og har hatt en del Grease øving og begynt 50% i jobb igjen. Her går det som det suser for å si det sånn.

Vel, siden det er så lenge siden jeg har blogget, så får dere lesere oppdatere meg på hvordan det går med dere for tiden… har dere det bra?

Jeg lover jeg skal blogge mer, men mistet et familiemedlem forige onsdag og det er begravelse i morgen, så klarer liksom ikke skrive så veldig mye nå.

Men en ting, jeg skal spille min første forestilling som Jan i GREASE Lørdag 9 April klokken 19:00. Billetter får du på http://www.billettservice.no .

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

4 svar til Jeg er tilbake…

  1. Godt å ha deg tilbake❤

  2. Myrna Braza sier:

    Kondolerer så mye! Håper det går bra med deg! Er glad for at det går fint med flyttingen og kan tenke meg det er hektisk. Håper du trives! Og at du er tilbake på nettet igjen snart😉 Du, jeg får ikke anledning til å komme den 9. likevel og er sååå lei for det, jeg hadde sååå lyst å se deg! Jeg skal i utdrikningslag… Men vet jo at du spiller igjen! Har du fått noen flere datoer? Vi SKAL se deg. Basta. Og klem🙂 Ps, har linket til bloggen din fra den nye bloggen min (kun mote&klær og sånne jenteting,hehe) her: http://classyandstylish.blogspot.com

    • Veronica S sier:

      Takk<3 Ja, flyttingen var hektisk, men nå er vi i hus og ferdig… tenk 5 uker.. stortrives her. Jeg er tilbake på nettet, men er ikke så masse innom alle blogger enda..men kommer sterkt tilbake du! Det gjør ingenting, for føler meg ikke noe klar til den 9..så om du går glipp av det gjør det INGENTING… sender en mld så snart jeg får de andre datoene, mener det er 2 til… hehe..
      ÅH tusen takk..skal linke deg også asap;) søte deg og sykt fin blogg;)

Please reply

