Kunne håpet det var en aprilspøk….men neida….

Snuppisen

Onsdag kveld da jeg kom hjem fra øving merket vi at min kjæreste hund var litt slapp og pustet og peste mer enn normalt inne. Hun ble dårligere utover kvelden og vi reagerte på at hun ikke spiste (min hund er ekstremt glad i mat selv om man ikke kan se det på henne) noen ting, ikke brødskiver en gang. Ringte bekymret inn til Dyrlegevakten men de kunne ikke gjøre noe på natten likevel så det ble med våkennatt. Tidlig i går morges var vi på plass på Stend Dyreklinikk med snuppa og fikk vite at hun hadde 41,1 i feber. Vi merket jo at noe var galt tidligere da hun ikke gadd gå ned til transporten en gang, så min bror måtte bære henne. Det ble tatt en del blodprøver av henne og en urinprøve men de finner ikke ut hva det er. De har utelukket livmorbetennelse for de fant ingenting de to gangene de tok ultralyd på henne, hjerte, lunger og andre organer sånn sett har de utelukket at er betennelse der. Men hvor betennelse antre steder eller om det er virus det vet de ikke enda. Hun lå noen timer med intravenøst i går, så jeg tok meg fri fra jobben og fra GREASE øving (hehe, jada, og vi har en uke igjen til premieren i dag) for å være parat om de ringte fra dyreklinikken, ikke hadde jeg sovet hele natten heller så det sa seg selv. Hun ble hentet i går hjem igjen, men før vi hentet henne med hjem steg feberen igjen. Den gikk heldigvis litt ned i natt, men da jeg var inne med henne nå i dag tidlig 09:30 hadde den steget igjen, så nå ligger hun på dyreklinikken atter en gang med intravenøst. Heldigvis spiste hun litt kalkunpølse i går kveld, det lettet litt. OG hun virket i litt bedre form i dag, tross alt. Men i og med at febere steg fra 39,9 i dag morges til 40,9 i feber nå når hun var hos dyrlegen igjen, så er jo det noe som foregår inne i den 25kg nette kroppen hennes. …så hva som skjer videre, det vet jeg ikke… men vet bare at jeg har litt opphold i bloggen, for skal kanskje på GREASE øving innimellom her og..spørs hva jeg klarer og konsentrere meg om når livet mitt ligger på Dyrehospitalet…

Så hvordan er starten deres på den nye måneden?

Minner dere fortsatt på at dere som bor i Bergen kan komme å se GREASE på Forum Scene fra 8 april klokken 20:00. Jeg spiller JAN lørdag 9 April klokken 19:00. Billetter finner du HER.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hund. Bokmerk permalenken.

11 svar til Kunne håpet det var en aprilspøk….men neida….

  1. Myrna Braza sier:

    ååå, huff, håper virkelig de finner ut hva det er!! Og at din kjære hund blir frisk veldig, veldig snart! Gode klemmer

  2. huff,høres ikke som en bra start på april måneden. håper at man finner ut hva som det feiler vofsen:)

  3. Jeanette sier:

    Ånei, stakkers Lexie😦 Håper det går bedre med henne❤

  4. Barbro sier:

    Huff,dette var ikke noe hyggelig!Og når man ikke finner ut hva som feiler våre elskede 4-beinte,så er det ille. Har dyrlegen vært inne på leverbetennelse?
    Uansett så ønsker jeg alt godt og god bedring til hjerteknuseren din!
    Barbro

  5. Karoline sier:

    Uff, håper de finner ut av hva det er og at hun blir frisk! Startet måneden med at jeg ble innlagt på sykehus og nå er Amanda også syk. Ble ekstra trist av at hunden din også er syk😦

  6. SV: JA jeg vet.. Veldig romantisk og sommerlig❤

  7. SV: Jeg også. En sikker vinner❤

  8. tonjevatslag sier:

    Go bedring håper alt går bra…:(
    Lykketil med Grease.

Please reply

