Overstått Førpremiere…

Her er jeg i pink ladies jakke, i fargerik kjole foran min kjære Roger

Da er det en stund siden jeg har blogget, jammen kommer ting oppå hverandre hos meg, jeg som trodde ting skulle stå litt stille etter at vi flyttet. Statusen på hunden er bedre, hun skal på kontroll igjen neste uke, men hun har gått på pencillin kur og virker litt kvikkere. Aldri vært så bekymret i hele mitt liv som jeg var de dagene det stod på som værst, jeg er veldig forsiktig nå også da, tror hun trenger litt tid før vi tar henne med på de lengste turene enda.

Ellers hadde vi da førpremiere på GREASE i Forum Scene 8 april. Den gikk veldig bra, ingen av oss trodde vi skulle bli ferdig da vi var i forum torsdagen, men jammen ble det storsmell på fredagen. Alle var med og energien på topp, vi fikk 4 i BA og er rimelig fornøyd med det. BT kommer ikke før premieren 28 april. Jeg spilte min førpremiere på kvelden 9 april og jeg var kjempenervøs, men det gikk faktisk veldig fint. Eneste jeg ikke klarte var ene løftet med motspillren min, men jeg er kjempefornøyd, kunne nok ikke gått bedre ettersom jeg var så nervøs. Det var så GØY, jeg fikk et skikkelig kick av å stå på scenen denne gangen som Jan. Neste gang jeg spiller er fredag 6 mai klokken 20:00 og du finner billettene på Billettservice, Håper jeg ser noen av dere der. Jeg gleder meg i allefall til å spille igjen.

jeg er i pink ladies jakke og i skjørt med hvit topp til venstre

jeg sitter til høyre i trappen i hvit cardigan og fargerik kjole

Så, nå går det mot Påske, hva er deres planer, jobbe, hytten eller andre ting?

Så må jeg anbefale en blogg, With Class and Style. Stikk innom!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hund og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til Overstått Førpremiere…

  1. Så moro🙂 Jeg elsker Grease🙂

  2. Myrna Braza sier:

    HERLIG! Kjempegøy å se bilder!!
    6.mai har jeg konsert på Os! Håper no virkelig du spiller flere ganger?! Dette må vi jo bare få til!!🙂 KJEMPEKJEKT å høre at det går bedre med hunden din!! GOD klem

  3. sanna sier:

    Så bra det går bedre med ho da!:)

  4. Anne-Birthe sier:

    Fine dere er! Kjempeflotte kjoler. Du vet at jeg gjerne skulle ha kommet for å se, men er midt i eksamener og i feilt land så det er virkelig helt umulig dessverre.

    Kjekt å se deg blogge igjen, har savnet bloggingen din🙂

  5. SV;: Ja det hadde nesten jeg likt og vært også.🙂 hehehe.
    Nei til lørdag er det fem uker igjen..🙂 Nærmer seg nå😀

  6. Andrea sier:

    Oi, så morsomt da! Kjempefine kostymer.🙂 Lykke til med de neste forestillingene!

  7. Monica sier:

    Så utrolig gøy! Jeg elsker musikaler🙂

Please reply

