Summerdays…

Solen har tittet frem i Bergen i dag og, eller la oss heller si at den titter frem i Bergen i dag og. Har vært på jobb igjen og det var herlig å se ungene etter en lang påskeferie. Trives så godt i barnehagen og nå i mai har jeg faktisk jobbet der i 2 år. Tiden går kjempefort. Men tror nok jeg blir værende i barnehagen til jeg blir pensjonist, sånn ser det ut i allefall. Jeg har det i allefall toppers, og man skal trives på en arbeidsplass.

Har også en del ting å se frem til i tiden som kommer, skal til Oslo med verdens beste venninne for å se The Producers og tur til Irland foreløpig, og jeg gleder meg som en unge. The Producers har jeg hatt lyst til å se siden jeg så den skulle opp på Oslo Nye Teater, og det frister jo enda mer når Anette Amelia Larsen og Hans Marius Hoff Mittet spiller i den, to av Norges dyktigste musikalskuspillere, etter min mening. Ser virkelig opp til disse to menneskene når det kommer til å te seg på en scene, de er ubeskrivelig dyktige. Jeg henter masse inspirasjon fra dem.

Nei, nå må jeg gjøre meg klar, skal en tur til Grease-esemblet i Forum. Vi må ha en gjennomkjøring før vi starter med forestillinger igjen torsdag. Jeg spiller Jan fredag 6 mai klokken 20:00 om noen vil ha seg en tur i Forum for å se. Verdt alle de 275 kr.

Lexie

Må bare dele et bilde med dere av verdens søteste.

Så, var det greit å begynne på jobb/skole igjen etter ferien?

Veronica S


Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hund, Hverdagsmas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

15 svar til Summerdays…

  1. Anne-Birthe sier:

    Godt å høre at du trives på jobb:) Og allerede 2 år! Synes ikke det er lenge siden du begynte der.
    Gleder meg masse til musikaltur og Irlandstur (blir nok 11. sept😛 hehe, vi får se, hadde kanskje vært greit å reise litt før jeg begynner).

    Søte, søte Lexie!

    • Veronica S sier:

      ja, faktisk, allerede 2 år siden du fikk telefon om at jeg fikk ny jobb;) hehe. Jaja, 11 september ja..hmm..frister:P hehe. Enten reiser vi da, eller sånn at jeg feirer min 25 års dag i Irland, vi ser.

      Lexie sender en kos;)

  2. Ja🙂
    herlig bilde!❤

  3. SV; Takk for tipset! : DD

  4. Marit sier:

    Så koselig bilde:) Er så hyggelig med hund! Jeg har omtrent ikke hatt ferie jeg, sitter med hjemmeeksamen:(

  5. Marianned sier:

    Jeg er veldig glad i ferie, så syntes den var litt kort😉 Men trøster meg med at det snart er sommerferie og så vips er det mammapermisjon🙂

    Lykke til!

  6. SV:🙂 Tusen takk søteste Veronica❤ Du er god du🙂 Jeg gleder meg veldig til å vise bilder😉

  7. Netteh sier:

    Sv: Takk for det! Hehe, problemet er at jeg faktisk ikke er fotogen.🙂

  8. Janette sier:

    Sv: Takk for det! Hehe, problemet er at jeg ikke er fotogen😉

  9. Karoline sier:

    Jobbet i påsken, men var greit med noen dager fri.. Nydelig bilde!

  10. kjerstielise sier:

    Sv: taaaakk!!🙂 Åh, det er så koselig å jobbe i barnehage! Gjorde det en periode selv🙂

  11. Veronica S sier:

    @Elisabeth: good;)

    @Marit: Tusen takk, ja det er kjempekos med hund. Ojda, men håper eksamer har gått fint..

    @Marianned: Ja, ferien var litt kort, der er jeg faktisk enig. Ja, åh mammaperm er sikkert herlig, lyst på en bebis jeg og ja.

    @Lillesmurf-Kari: Aww takk<3 du er god du og. Jeg gleder meg til å se bilder!

    @Netteh: Joo. du er det!

    @Janette: jo det er du!

    @Karoline: Hehe, alltid greit å ha litt fri faktisk. Takk<3

    @kjerstielise: Kjempekos å jobbe i barnehage ja, spesielt når det er fint vær;)

Please reply

