Little Miss…

Det er så masse jeg har lyst til, jeg elsker å jobbe i barnehagen som jeg har sagt tidligere. Jeg er utrolig glad i kollegaene mine og nå som jeg ikke er sykemeldt lengre så gleder jeg meg faktisk til å se dem hver dag. Samme med ungene, jeg er blitt så glad i dem. Men så tenker jeg litt, skal jeg jobbe i barnehage hele livet, eller skal jeg utdanne meg til noe annet enn Omsorgsarbeider? Egentlig hadde jeg kjempelyst til å bli politi, men den røk da jeg fikk diagnose Leddgikt. Har ikke helt lagt det på hyllen og snuser litt på å søke på Fengselsskolen for å bli fengselsbetjent. Er jo litt mer betalt enn det yrket jeg er i nå, men til syvende og sist er det ikke det som teller og ikke vet jeg om jeg hadde trivdes å begynne på noe utdanning heller, men likevel går jeg å tenker litt på det faktisk. Virker veldig spennende. Kanskje neste år, jeg er ennå ung og det er masse jeg vil. Lyst å satse på skuespilleryrket også, men der er det uansett enda mer ustabilt økonomisk, selv om man ikke alltid skal tenke penger er det veldig greit med økonomi der det går opp i hverdagen og man ikke må stå i en butikk og velge mellom havregryn eller do-papir. Uansett driver jeg med skuespill og sang på fritiden og hadde det vært mer stabilt hadde jeg ikke tvilt på hva jeg ville satset på. Så for tiden føler jeg meg litt slik:

Eller så nærmer fredag seg med stormskritt og jeg er på plass i rollen som Jan i GREASE på Forum Scene igjen. Vil du ha deg en tur tilbake til 50-tallet på fredag tar du deg turen til FORUM SCENE i Bergen Fredag 6 mai klokken 20:00 om du vil se meg som Jan. Billetter finner du HER. Jeg skal denne gangen ha en del venner, familie og kjente i salen, så nærvene er litt i høyspenn, men går helt sikkert bra. Håper jeg. Om dere ikke får med dere meg som Jan, er jeg med de andre dagene og, dog som danser. Vi har denne og neste helg igjen å spille, så ta turen da vel!

Så dere, hva skal dere bli når dere blir stor?

Kommer du og ser GREASE?

Veronica S


Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hverdagsmas og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Little Miss…

  1. Hva med lærer da? Du kan ta nettstudie som jeg gjør på Høyskolen i Telemark. Det kan kombineres med 60% jobb😉 Genialt😀

  2. SV; Jeg er også veldig for duse farger🙂 Ja nå nærmer det seg veldig. Var til prøvetime hos frisøren i dag🙂 Spennende❤

  3. Anne-Birthe sier:

    Det er aldri for sent å bestemme seg for å prøve noe nytt, og hvem vet hva som byr seg av muligheter i fremtiden. Du kan hvert fall få til hva du vil❤

  4. SV: Ja kjolen til Kate var helt NYDELIG❤

  5. camilla sier:

    åh, jeg aner ikke. det er så mye jeg har lyst til å bli🙂

  6. SV: Brann knuste VIF i går. Pappa var strålende fornøyd.
    Grease forestilling hørtes moro ut. Gikk det bra?🙂

Please reply

