JIPPI…

Vet egentlig ikke om jeg skal juble eller gråte, men fredag var det min siste forestilling som Jan i Grease og jeg tør si at jeg avsluttet med stil. Jeg er kjempetrist for at jeg ikke spiller Jan igjen, men er så glad for at jeg klarte å gjennomføre og fikk skryt av folk for min opptreden, ikke minst klarte jeg løftene som jeg ikke klarte sist. Er veldig stolt og mamma var veldig stolt av meg. Fredag kom det da 27 stykker for å se meg spille Jan, 27 stykker som jeg kjenner, det var ikke stappfull sal men det var godt med folk og vi fikk stående applaus! Det kaller jeg å avslutte med stil, det virket i hvertfall som publikum likte det og jeg hørte dem faktisk le opp til flere ganger i hver scene. Mange av de andre i esemblet hadde også kjente i salen så det var så moro når publikum faktisk er med. Tror noen av kollegaene mine som var der ble overrasket, virket i hvertfall sånn.
Jeg er ikke den som liker å skryte, men var litt kjekt å overraske dem med at jeg hadde såpass stor rolle og at jeg sang duett. Ikke minst danset swing og ble løftet i et kult løft. Jeg ble filmet av min ene kjære tremenning/kusine, så skal faktisk se om jeg får lagt ut film her på bloggen av litt av min opptreden i Grease. Men skal ikke love noe, men skal prøve.
Hele Grease har vært en opplevelse, vi fikk også stående applaus og det gjør virkelig noe med deg. Vi gikk av scenen som noen store glis alle sammen.

Ellers har jeg virkelig slappet av i helgen utenom forestillingene, trenger litt tid å slappe av på også, begynte da i 100% jobb igjen nå i begynnelsen av mai, og det merkes. MEN, veldig kjekt å endelig begynne i full stilling igjen og faktisk føle seg bra!! Denne uken blir ganske så rolig egentlig, jeg skal mest sannsynlig på Gullruten på fredag, men er ikke helt sikker enda. Går dessverre glipp av en Grease forestilling da, men Gullruten er på en måte en tradisjon. Men vi får se hva som skjer. Dessuten er jo det meldt strålende vær i Bergen på fredag, ingen overraskelse siden det er Gullruten 2011 i Bergen. Eneste jeg kommer til å savne vanvittig på fredag da er jo da Anne-Birthe, som helt seriøst egentlig burde dra rompen sin tilbake på norsk landjord snart. Ellers selvsagt Grease gjengen som jeg har blitt så ufattelig glad i.

Marty's Bedroom

Freddy my LOVE

Hvordan har deres helg vært?

Så må jeg også takke Camilla fra http://diamondworld.blogg.no for at hun kom for å se på Grease, til tross for at hun kunne brukt de 2 timene til å ta russeknuter. Takk Camilla.

Vil forresten også anbefale en blogg: http://classyandstylish.blogspot.com/

Veronica S


Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hverdagsmas og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til JIPPI…

  1. SV: Takk for ditt spørsmål, Veronica. Jeg har nå svart på alle i eget innlegg😀

  2. Myrna sier:

    Åh, så GØY å høre! Selv om vi hadde håpet å få se deg!!! Utrolig leit at det ikke klaffet😦 Men veldig kjekt å høre at du har storkost deg. Morsomme bilder!! Også gøy at du er i full jobb igjen. Må kose deg masse, det fortjener du❤ Klem

  3. Elisabeth sier:

    sv: Tusen takk🙂

Please reply

