Gullruten, siste Grease forestilling og 17 mai…

Da er det vel en uke siden jeg har blogget, men jeg har hatt det litt travelt egentlig. Fredag den 13 var Sara, Camilla og jeg på Gullruten i Grieghallen. Årets tv pris 2011, og kjendiser kjoler og høye sko fristet og levde opp til forventningene. Hadde det kjempekoselig, selv om jeg merket at jeg savnet Grease gjengen, men tenk, de klarte en forestilling uten meg (ikke det at jeg tvilte da). Vi fikk tatt bilde på rød løper og sammen med Jon Almaas og Linn Skåber.

Camilla og Meg på rød løper.

Camilla og meg

Ellers, 16 mai hadde vi siste forestilling på Grease og det var kjempetrist. Kommer til å savne dem som ikke skal være med videre i Hairspray. Heldigvis er vi en herlig gjeng igjen og vi får snart vite roller. Jeg har ikke forhåpning om rolle i Hairspray, blir kjekt uansett om det blir rolle eller ei. Er jo med, og det er kjekt! Og jeg har jo hatt to roller frem til nå, altså en i High School Musical og nå i Grease. Blir en spennende tid fremover, uansett får jeg synge og danse og det elsker jeg. Grease har vært et eventyr, jeg elsker jo Grease og jeg er nok blitt enda mer Grease frelst nå som jeg faktisk har spilt i  stykket. Uansett blir det ikke kroken på døren på sangene enda i allefall, seriøst, har sikkert hørt på en eller anne Grease sang hver dag siden jeg var 10, så stopper virkelig ikke nå. Grese in my heart!

Kan i allefall si at siste forestilling var den morsomste, for da er det vanlig å gjøre en del tull mot hverandre, kan si at ikke alle scenene var helt som de skulle være. Vi lo så vi grein av enkelte påfunn. Vanskelig å forklare, men vi hadde det i allefall utrolig morsomt.

17 mai for meg var stille og rolig, spiste god mat med mamma og min bror og ellers bare slappet av. I og med at jeg måtte på Haukeland i går for å ta medisinen min for leddgikten, så var det greit å slappe av litt.

Merker at nå som det er litt pause fra musikal spilling, får jeg litt tid med hunden, litt deilig, selv om jeg er overklar til å starte musikal-jobbingen igjen. Hairspray!

Hvordan var deres 17 mai?

Jeg har også laget fler CupCakes, sjekk ut på http://mocciacupcakes.blogg.no

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i GREASE, Hobby, Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Gullruten, siste Grease forestilling og 17 mai…

  1. 17.mai jobbet jeg. Gikk tog i byen med barna og tog rundt skolen🙂 Veldig hyggelig😀

  2. Tonje sier:

    Hørtes ut som noen fine dager🙂 Min 17.mai var utrolig fin. Først en liten bytur med noen venninner, så grillmiddag med familien og så grilling hos en venninne.

  3. Katrine sier:

    Såå fine dere var!😀 Hvor mye koster en billett til Gullruten? Har lyst til å være der en gang🙂

  4. Christina sier:

    Så kjekt med Gullruten, hvordan fikk dere billetter?
    Min 17. mai ble feiret med mine beste venner med god mat, spilling og kakling.

  5. Marianned sier:

    Så moro med Gullruten! Det høres ut som du har hatt det veldig fint i det siste :):)

    Min 17. mai var helt topp🙂 Koste meg med familie, barnetog og god mat🙂

Please reply

