Hestejenter mestrer livet godt…

Hestejenter er tøffe, beslutningsdyktige og ser lyst på livet og framtiden, sier Bente Træen, professor i psykologi ved Universitetet i Tromsø. Nå avslutter hun en landsdekkende undersøkelse av ungdom som ferdes i stallen.

Hentet fra HER. Veldig kjekt å lese ettersom jeg er hestejente selv. Er generelt veldig glad i dyr, men hund og hest står hjertet nærmest. Faktisk har jeg fått klarsignal fra legen at jeg får lov til å sette meg på hesteryggen igjen, noe jeg skulle denne uken, men i går grep omganssyken tak i meg. Men neste torsdag blir det en tur og jeg gleder meg kjempemasse! Så håper jeg holder meg frisk altså.

Noen hestejenter blandt dere lesere?

Ellers var jeg på Teaterskolen på mandag. Var veldig kjekt, føler jeg har lært så utrolig mye denne gangen, mest om sang og utviklet meg mer innenfor det. Veldig kjekt når jeg selv merker fremgang og jeg vil jo bli enda flinkere så skal virkelig ikke gi meg. Nå er det siste gangen på mandag, så håper jeg at jeg kan fortsette til høsten.

Fler som har gått/går på Teaterskole?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hest, Teaterskolen og merket med , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Hestejenter mestrer livet godt…

  1. SV: Tusen takk Veronica❤

  2. Så spennende å lese da=) er ikke heste jente,men liker dyr generelt:) har jo ridd et par ganger,men ikke fast:)

  3. Emil André sier:

    Vel, ingen hestejente, men hestegutt derimot! Tusen takk for kommentar🙂

  4. Karoline sier:

    Godt å se at hestejenter mestrer livet godt. Er dessverre redd for hester selv!

  5. SV: Tusen takk Veronica❤ Blir helt rørt av alle dine herlige kommentarer jeg❤

  6. SV: Tusen tusen takk søteste Veronica❤

  7. Marianned sier:

    For et nydelig bilde av dere🙂 hester er nydelige dyr🙂

    God helg!

  8. SV: Ja du passer veldig til hest og vogn, for vår del var bil et must.. Veldig fornøyd med dette valget😀

  9. SV: Denne MÅ du se, Veronica🙂 kjempe fin film😀

Please reply

