ZTE…

Da min kjære Samsung Lindy døde på dommedagen, altså forige lørdag og våknet igjen for å streike litt innimellom måtte jeg ha meg en ny mobiltelefon. Jeg har vært strålende fornøyd med min kjære Samsung og det satt langt inne å bestille seg en ny mobil, ikke hadde jeg kjempelyst til å bruke så masse penger på ny mobil heller. Men så har da min mor en genial mobil som jeg synes var helt grei, og siden mitt netcom abbo likevel skulle oppgraderes i år så synes jeg en 1kr mobil er mer en greit nok. Det nye vidunderet er en ZTE Blade og jeg er strålende fornøyd,  kan blogge fra mobilen med egen WordPress App, jeg har Angry Birds (jepp, jeg er en av dem som er blitt seriøst avhengig) ikke minst Facebook app. Altså, jeg er kjempefornøyd. Ser for meg at meg og min kjære ZTE kommer til å ha en bra tid sammen, for om denne mobilen dør, ja da hyler jeg. Nå er da min elskelige iPod også begynt å streike, men den har jeg virkelig tenkt å gjennopplive opp til flere ganger.

Hvilken mobil har du?

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Hverdagsmas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til ZTE…

  1. Har en enkel LG,men touch skjerm. men vurderer å bytte den ut med ZTE blade, men måtte du laste ned norsk tastatur eller noe? synes å lest at den hadde ikke norsk som valg på språk på mobilen.
    Tenkte å kjøpe den når skattepengene kommer:) Gratulere med ny mobil!

  2. Tonje sier:

    Jeg har den første iphonen enda. Men problemet med den er at jeg ikke kan motta og sende mms. Det er jo kjipt!! Er forresten wordpress og anbefale? Vurderer bytte plattform..

  3. SV: Ja det var en fantastisk vielse😉

  4. Jeg har Iphone 4 og jeg elsker den😀

  5. Karoline sier:

    Gratulerer med ny mobil! Jeg har iPhone 4🙂

  6. SV: Ja helt klart🙂 Elsker bloggen hennes😀

  7. SV: Ja det er viktig å ha sangvalg både marsjer, salmer og annen underholdning. Jeg synes også vårt ble helt perfekt❤

Please reply

