What do you wanna know?

var på tur til Oslo forige helg, kommer et innlegg om turen når nettet er tilbake.

Jeg vet jeg er verdens dårligste blogger for tiden..men siden nettet i området der jeg bor har teknisk feil og dem forventer ikke være tilbake før 17.06.2011 så får jeg ikke blogget. Nå låner jeg bare nettet på jobben for å skrible ned en liten bloggpost for dem som begynte å bli bekymret.

Tenkte jeg skulle kjøre i gang en spørsmålsrunde.. Hva vil dere vite? Lurer dere på hvorfor jeg liker musikaler, hva jeg helst spiser til middag? Spør i vei og jeg skal svare så godt jeg kan på spørsmålene!!

Håper alle har det bra! Jeg kommer sterkere tilbake.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Bloggen. Bokmerk permalenken.

6 svar til What do you wanna know?

  1. SÅ koselig å høre fra deg🙂

    Mine spm:
    Hvilke blogger MÅ du lese?
    Hvorfor blogger du?
    Nevn tre positive ting med deg selv (som du er fornøyd med) og en ting du misliker. Og hvofor?

  2. SV: Ja ingen tvil. Jeg satt med tårer i øynene når han fikk hele rådhusplassen til å synge. WOW! For en mann!

  3. Anne-Birthe sier:

    Favorittsanger for tiden?
    Hva gjør deg glad?
    Hva gjør deg sint?
    Hvor ville du reist hvis du kunne dratt hvor som helst?
    Tre musikalroller du drømmer om å spille?
    Tre beste musikaloppsetningene du har sett?

  4. Så bra!! Liker å høre at det er feler som demonstrerer mot dette!!🙂

  5. Tilbaketråkk: Funker igjen… | Miss Musical Queen

  6. Tilbaketråkk: Rio… | Miss Musical Queen

Please reply

