Rio…

bildet er lånt fra min blogg nr 2 http://www.mariaexpressen.wordpress.com

Søndag var jeg på kino for å se Rio, altså den Angry Birds filmen. Selvsagt var den en film for meg og Anne-Birthe siden Maria Haukaas Mittet da er stemmen til Jewel, den ene blå papegøyen. Filmen var utrolig morsom, med blandt andre Madcon sine stemmer var filmen en opplevelse i farger med god musikk og med 3D briller. Filmen anbefales i allefall på det sterkeste. Vi gikk omtrent dansende ut av kinoen, og ja, vi satt HELT til rulleteksten var ferdig, sist ut av kinosalen. Etterpå gikk rundt i byen og så litt på søndagslivet. Kjempekoselig.

I går var jeg på Lagunen og kjøpte meg løpesko og dem ble testet ut i går også. Ganske så gode på beina, så her blir det mer jogging fremover. En delilig følelse å være god og svett etter en treningsøkt. Tenker jeg skal løpe meg litt mer opp i kondis (har kondis da, men kan godt få en bedre) for det kommer godt med nå som Hairspray står for døren og jeg skal begynne å ri igjen. Uansett er det greit å være i god form, selv om jeg går  masse tur med hunden, så er det faktisk deilig med god musikk plugget i ørene og løpe. I LIKE IT. Haha, bortsett fra i går da, for da jeg var ute å løp så slo en ganske så kjekk jogger følge med meg, og jeg måtte jo egentlig bare henge med jeg. Han løp i ganske tempo mens jeg pratet, jeg svarte egentlig ganske enstavelses ord men smilte høflig og da han løp videre (jeg skulle ikke løpe like langt som ham) og forsvant litt..måtte jeg stoppe litt for å ta igjen litt pust før jeg løp hjemover igjen. På en måte håper jeg på å treffe på jogge-mannen igjen, kun for å presse meg selv, men kanskje etter en stund når min kondis er litt bedre.

Kjøpte meg også en topp og en bukse i går fra Lindex og H&M, så er veldig fornøyd. Blir nok litt mer shopping på fredag da jeg skal med Anne-Birthe på Gina Tricot osv. Merker det er VELDIG HERLIG å ha bestevenninnen sin i Bergen for sommeren.

I dag har jeg hatt en koselig ettermiddag på Lagunen med mamma, vi har virkelig hatt en mor og datter dag. Slike ettermiddager er kjempekoselige:-) Setter veldig stor pris på mammaen min<3

Hva har dere gjort i dag da?

Minner dere fortsatt på Spørsmålsrunden min, send inn spørsmål HER.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Hverdagsmas og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Rio…

  1. Karmaliving sier:

    Har jobbet ute i hagen hele dagen:) Sv: Ja, holdt på å grine selv når jeg skrev, er så fine bønner:)

  2. Anne-Birthe sier:

    Deilig å være hjemme! Luksus å ha bestevenninnen i samme by!

  3. SV: Tusen takk Veronica🙂

Please reply

