Horze…

Helt siden jeg fikk vite av legen at jeg kunne forsiktig sette meg på hesteryggen igjen (noe jeg har gjort og falt av en gang siden) har jeg funnet ut at jeg må faktisk ha nye ridesko og ikke minst enda en ny ridejakke. Jeg har da mamma sine gamle fjellsko å ri i, men dem er for breie for en del stigbøyler og føler meg ikke helt trygg med å ha dem på mens jeg rir da. Det vil sies, jeg er redd dem henger igjen i stigbøyelene. Min stil i stallen er egentlig brun og lyseblå. Har en militærgrønn ridebukse og, sånn sett kan jeg si at jeg liker jordfarger i stallen.

Her er noen av dem tingene jeg vurderer, altså da en av jakkene og et par av skoene, er ikke helt sikker enda, hva synes dere?

regnjakke

Det er dem tingene jeg har ganske lyst på. Man skal jo se litt bra ut i stallen også, man vet ALDRI om det dukker opp noen kjekke ride eller travgutter på veien. Man finner masse fint på www.horze.no, som er en av de største hestebutikkene på nett.

«Denne bloggposten er skrevet som del av Horze bloggkonkurransen, hvor jeg har mulighet til å vinne et gavekort på kr.5000,- fra http://www.horze.no»

Driver noen av dere med hest?

I dag har jeg vært hjemme fra jobb fordi jeg har sovet innmari dårlig i natt på grunn av en del verk i håndledd og dem har vært rimelig vonde i hele dag, nå på kveldingen har dem begynt å komme seg, så merker at jeg må lytte til kroppen når den sier fra om å ta det med ro. Hoven var håndleddene også… hater denne leddgikten!

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hest, Leddgikt og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Horze…

  1. Katrine sier:

    Utrolig fine ting! Håper du vinner gavekortet!🙂
    SV: Åhhh, flere uker? uff, det hadde ikke vært moro haha. Ja, det er skummelt hvor avhengig man er!

  2. Anne-Birthe sier:

    Jeg ville hvertfall gått for de øverste skoene, synes de er mer praktisk når man skal gjøre litt stallarbeid også. Merker at jeg fikk lyst å se på ridetøy og -utstyr nå, selv om jeg virkelig ikke trenger noe for tiden😛

  3. Karoline sier:

    Bor ved siden av en gård med bare hester, men er dødsredd for hester.
    Men de jakkene. Damnnnnn, de var fine snuppa!

  4. Kjempe fine ting🙂 Krysser fingre for gavekort😀

    SV. Tusen takk Veronica🙂 Muligheten er grepet😉

  5. Tonje sier:

    Jeg hadde lyst til på starte med ridning da jeg var yngre, men mamma var allergisk så det ville fungert litt dårlig. Må innrømme at jeg ikke ville vært like tøff som deg, komme seg opp på hesteryggen etter å ha falt av tidligere. Lykke til i konkurransen om gavekortet! Likte veldig godt de sorte skoene og den første jakken🙂

  6. Almighty sier:

    Holdt på mye med hest før – må innrømme at det er et savn der….

  7. Marte sier:

    uff stakkars deg som har leddgikt… vi har mye leddgikt i familien og selv har jeg muligens reumatisme. ikke noe gøy….

    jeg har alltid drømt om å lære meg å ri, men det har ikke blitt noe av det enda.

Please reply

