Litt shopping og film…

bildet er lånt fra http://www.weheartit.com

I går etter jobben tok jeg meg turen til Åsane senter for å møte Anne-Birthe (som er kjempeheldig og reiser til Italia på søndag) og shoppe litt. Planen var jo å finne noe på Gina Tricot, men sorry, butikken i Åsane er ikke noe fin. Det er mye rot der og jeg fant egentlig ingenting. Ikke for å klage på Gina Tricot, men Oslo butikkene ser mye mer innbydene ut enn den ENESTE ENE vi har i Bergen. Det ble uansett shopping, jeg fant en bluse på Vero Moda og to bluser på Lindex faktisk. Blusene får dere se etterhvert i og med at jeg ikke har tatt eller lagt inn noe bilde av det. Etter shopping runden tok vi turen hjem til Anne-Birthe, noe som alltid er like koselig. Vi spiste pitapizza, hadde en koselig liten stund og pratet med foreldrene hennes (som er noen utrolig koselige mennesker) og hilste på kattene som er kjempesøte. Så var det tid for film, jeg er jo tregere enn de fleste med å se enkelte filmer, men nå er i allefall Twilight Eclipse sett. Ikke har jeg lest bøkene, ikke er jeg vampyrfan, men liker faktisk filmene. Så nå er den sett også og jeg gleder meg til de andre som kommer.

Kjøpte faktisk to filmer i går og, «To på Rømmen» som er en Disney animasjonsfilm som er en syykt bra film. Masse humor, åh som jeg elsker animasjonsfilmer.  Kjøpte også Burlesque. Gleder meg virkelig til å se den.

Har dere sett noen av de filmene?

Bergen bader i sol i dag og ingenting er mer herlig, hvordan er været hos dere?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til Litt shopping og film…

  1. Har veldig lyst til å se To på rømmen!
    Her i Dubrovnik har det vært strålende sol🙂

  2. Så koselig🙂 Jeg jeg har sett filmene🙂

  3. Katrine sier:

    Jeg har nok ikke sett noen av de filmene! men Twilight filmene fenger meg😀

  4. Marianned sier:

    Jeg har sett Twilight-filmen, og gleder meg veldig til den neste kommer🙂

    Så herlig med sol! Her har vi hatt litt regn:/

  5. SV: Alt kler den smukke søta…❤ Sikker på at du kler de..🙂

  6. Tonje sier:

    Og no bader ikke vi i sol lengre…. Helt enig med deg at Gina i Åsane ikke er noe særlig. Lurer på hvordan den på Sartor senter ser ut. Må nesten sjekkes en dag. Og ja, søstrene grene er i xhibiton🙂

    • Veronica S sier:

      Joooda, nå gjør vi det:P Hahaha. GT i Åsane er noe drit ja, visste faktisk ikke at det var en i sartor, men den skal selvsagt testes. Den i Kristiansand var virkelig ryddig og oversiktlig.
      Søstrene Grene var en syyykt søt butikk, dit skal jeg flere ganger.

  7. Jeanette sier:

    Gled deg til Burlesque😀

  8. Almighty sier:

    Har ikke sett noen av filmene og her er det regn😦 Kos deg i dag !

  9. Karoline sier:

    Ååå, har faktisk begynt å lese på Twiligt bøkene selv nå!

Please reply

