MØTTE CHRIS MEDINA!

Onsdag 13 juli var meg og Anne-Birthe på VG-lista showet i Bergen. Det er veldig tradisjon og vi har vært omtrent hvert år. Hvert år later vi som vi er 15 år igjen i værste fjortisfasen, vi står mellom mange småtasser og krangler om plassene helt fremst. Vi blir skvist i en del timer og beina verker etter alle timene stående, selv om halvparten av tiden vet du egentlig ikke om du selv står eller om du kun er stående fordi man står som sild i tønne.Uansett er det vært det, ikke minst fordi Bergen ALLTID har fint vær under Topp 20. Byen badet i sol og musikken var god. Da er det greit å være Bergenser, også mest fordi det regnet under VG-Lista Topp20 sendingen i Oslo.

Her kommer noen bilder:

Litt av folkemassen på Festplassen i Bergen

Her har vi da Mo som sang sin "Dance Like A Freak"

Stella Mwangi gav oss "Haba Haba" og "Lookkie Lookie" om jeg ikke tar feil av den siste...

 

Husker ikke hva sangen het, men Vinni kom på scenen og lagde liv.

Gabrielle sa "Ring Meg" på ekte bergensk og gjorde en hederlig innsats på hjemmebane.

Eva & The Heartmaker var på plass..

Admiral P lurte på om vi ville "Snakke Litt".

Vassendgutane var på plass og jammen ble det allsang.

Hva er vel Topp20 uten en svenske, her er Eric Amarillo...

Selvsagt var tidenes DJ på plass, DJ Dan! We gotta love him!

Jentehjertene dunket og allangfaktoren var HØY da selveste Chris Medina sang "What Are Words". STORT!

Det hele ble avsluttet med stil og "Ølbriller" da Erik & Kriss + Prytz dukket opp på scenen!

Etter konserten traff vi en venninne til Line som skulle være med på etterfesten. Hadde ikke sett henne på et helt år, så var kjempekoselig at hun var i Bergen. Vi traff selvsagt noen av artistene på etterfesten. Veldig Credit til Anne-Birthe for at det var hennes kamera vi tok bildene med.

Mo delte ut kyss på kinnet.

Erik var like koselig som alltid!

 

Samme går for Chris, her sammen med meg og Line.

 

Stella Mwangi var kjempekoselig. Fra venstre er meg, Anne-Birthe, Stella og Line.

Okay, det suuuuger at jeg klarte å blunke på dette bildet og vi fikk ikke ta nytt da Chris Medina sin livvakt var kjempesur og vi var omtrent de eneste som fikk ta bilde med ham. Line, Meg, Chris Medina og Anne-Birthe (to andre jenter slang seg med, men dem klippet jeg bort).

Alt i alt var VG-Lista Topp20 verdt det og gjett om jeg gleder meg til å være 15 år igjen neste år også;)

Hvordan har deres helg vært? Var dere på VG-lista i Bergen, eller andre steder?

Veronica S

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til MØTTE CHRIS MEDINA!

  1. Nina sier:

    wow,fine bilder=) Heldig dere er som har møtt de artistene=) har hatt en fin og rolig helg selv.

  2. Vali sier:

    Åhh, Chris medina!!

  3. Så morsomme bilder og kult at dere møtte selveste Chris Medina. Jeg er misunnelig i hvert fall😀

    SV: Tusen takk Veronica. Veldig glad for at disse innleggene faller i smak. Bruker jo en del tid på de😀

  4. Sv : Hehe har gått tom for kleenex, men jeg skal kjøpe det fort som mulig :p

  5. Chris medina jo!!😦 Herlige bilder, så ut til å ha kost deg🙂

  6. Helene sier:

    Medina er søt!🙂

  7. SV: Takk for tips søta😉 Jeg googler som bare det jeg nå😛

  8. SV: Takk for musikktips Veronica😉 Det kommer godt med😀

  9. Tonje sier:

    Oioi, dere fikk med dere litt av hvert🙂 Jeg for min del kom meg aldri på konsertene…

Please reply

