Swan…

Bloggen min ble så sort, hvitt i utseende, så bestemte meg for å få meg en ny header og en ny bakgrunnsfarge. Jeg liker rosa og forbinder det med sommeren, lastet ned photoshop som «free trial», så får nyte det så lenge jeg kan.

Fra torsdag til lørdag i uken som var reiste meg og Anne-Birthe til Kristiansand for å høre Maria Haukaas Mittet synge. Bilder fra det kommer litt senere, akkuratt nå vil jeg bare dele noen bilder av de vakre svanene vi passerte da vi var på vei til det ene stedet Maria skulle synge.

Lekt meg litt i photoshop, dette er ett bilde som er blitt flyttet i speilvendt og satt sammen igjen.

Jeg har ikke speilreflekskamera, men klarer meg egentlig med digitalkameraet mitt.

Hva synes dere om bildene?
Og hva synes dere om ny header? 

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Bloggen og merket med , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Swan…

  1. Kristin sier:

    Kjempe søte bilder! Liker den nye headeren din🙂

  2. Så fin header du har fått deg❤ Kjempe fine bilder også, du er jo god på photoshop du😉

    SV: Nei Photoshop er ikke enkelt, det er sikkert, men øvelse gjør mester..😛 Takk for link😉 Skal sjekke ut😀

  3. Nina C. sier:

    Kjempe fint det er her på bloggen:) skal småfikse litt på min selv snart:)
    fine bilder også,svaner er vakre dyr=)

  4. Anne-Birthe sier:

    Deilig med litt farge, søt header! Og kjempefine svanebilder,var kun fordi jeg så svanene selv at jeg skjønte at det nederste bildet var redigert, likte veldig godt resultatet.

  5. SV: Tusen takk søte deg🙂 Ja det øverste ble ikke så verst😉

  6. Nina C. sier:

    SV;Samme her også, er veldig glad for hver gang de legger til ny sesong. gruer meg til den dagen det er slutt:(

  7. Kjempefint var det nå😀
    lenge siden jeg har hørt fra deg, alt bra?🙂

Please reply

